تانگوی اندومبله، هافبک تاتنهام، با امضای قراردادی به صورت قرضی تا پایان فصل به لیون پیوست.

رسمی؛ هافبک تاتنهام به لیون پیوست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، اندومبله در سال 2019 رکورد نقل و انتقالات تاتنهام را از آن خود کرده و با قراردادی به ارزش 54 میلیون پوند به این تیم ملحق شد.

با این حال او نتوانست از پس انتظاراتی که با توجه به قیمت بالایش ایجاد شده بربیاید و حالا به دنبال فرصتی برای حضور بیشتر در زمین بار دیگر به باشگاه سابقش برگشته است.

این بازیکن هافبک پویایی بود که می‌توانست هم در حملات و هم در کارهای دفاعی حضور پیدا کند و تاتنهام نیاز بسیاری به این سبک بازیکن داشت، همین موضوع باعث شد که جذب این بازیکن هیاهوی بسیاری را به همراه داشته باشد.

هرچند این هافبک فرانسوی 25 ساله نتوانست ثبات لازم برای راه یافتن به ترکیب اصلی تاتنهام را از خود به نمایش بگذارد و هرگز نتوانست اعتماد کامل هیچ یک از مربیانش را به دست آورد.

 

مدت زمان حضور او در زمین پس از اخراج نونو اسپریتو سانتو بسیار کمتر شد و آنتونیو کونته علنا نشان داد که اعتقادی به سبک بازی او ندارد.همین موضوع باعث شد که او در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به دنبال جدایی از تاتنهام و پیوستن به تیمی جدید برای فرصت بازی بیشتر باشد.

گفته می‌شد پاری سن ژرمن هم مذاکراتی را برای به خدمت گرفتن این بازیکن انجام داده اما در نهایت توافقی بین این دو باشگاه صورت نگرفته تا او بار دیگر و این بار به صورت قرضی پیراهن لیون را به تن کند.