علی‌رغم نتایج پرفراز و نشیب، توماس توخل به‌طور کامل تحت حمایت مدیران باشگاه چلسی قرار دارد.

حمایت چلسی از توخل؛ تابستان متعلق به تو است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل در شرایطی هدایت چلسی را حدود یک سال قبل به عهده گرفت که این تیم شرایط چندان خوبی نداشت، اما آنها بعد از چند ماه دست به کار بزرگی زده و موفق به فتح لیگ قهرمانان شدند. از زمان ورود توماس توخل به رختکن چلسی و در سه پنجره نقل و انتقالاتی، این تیم تنها یک بازیکن به نام روملو لوکاکو را با قراردادی دائمی به‌خدمت گرفته و تحرک چندانی در بازار نداشته است.

در حالی‌که چلسی از شانس چندانی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر برخوردار نیست، اما مدیران این باشگاه از عملکرد سرمربی آلمانی خود رضایت داشته و هیچ برنامه‌ای برای جایگزینی توخل در تابستان ندارند. با توجه به افت شدید فرم بازی این تیم، نشریه اتلتیک مدعی شد چلسی در فصل تابستان از برنامه‌های توماس توخل در بازار نقل و انتقالات حمایت خواهد کرد.

چلسی بازیکنانی مانند دکلان رایس از وستهم، اورلین چوآمنی هافبک مرکزی موناکو و ژول کنده، مدافع سویا را هدف قرار خواهد داد و تحرکات برای جذب بازیکنان مورد نظر سرمربی چلسی از همین حالا آغاز شده است. هم‌چنین قرارداد عثمان دمبله در فصل تابستان با بارسلونا به پایان می‌رسد و در صورت عدم توافق این بازیکن با باشگاه‌هایی مانند یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن، چلسی برای یک انتقال رایگان اقدام خواهد کرد.