جلسه سرنوشت‌ساز رامین رضاییان برای جدایی از تیم قطری امروز برگزار می‌شود.

رضاییان در آستانه بازگشت به پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان که مهم‌ترین چهره نقل و انتقالاتی پیرامون پرسپولیس در پنجره زمستانی بوده، هم‌چنان درگیر فسخ قرارداد با تیم قطری است. او که با الدحیل قرارداد دارد، فصل گذشته به‌صورت قرضی راهی السیلیه شد و تا پایان فصل در عضویت این باشگاه خواهد بود اما برای جدایی باید با شیخ قطری که مالکیت هر دو باشگاه را برعهده دارد، توافق کند.

هفته گذشته و در آخرین روز نقل و انتقالات لیگ ستارگان، او نتوانست برای جدایی به توافق برسد تا به این‌ترتیب مشخص شود که آینده او در قطر خارج از تیم‌های السیلیه و الدحیل نخواهد بود چرا که به‌صورت قانونی امکان امضای قرارداد با تیمی دیگر را نخواهد داشت. گزینه دیگر نیز جدایی و فسخ قرارداد تا 23 بهمن و انتخاب تیم از میان مشتریان ایرانی است.

نکته مهم این است که در روزهای گذشته مدیربرنامه رضاییان هم‌چنان در قطر مانده تا مذاکرات نهایی را با مدیران باشگاه انجام دهد و شنیده‌ها حاکی از آن است که امروز و از ساعاتی بعد جلسه نهایی پیرامون قرارداد مدافع راست ایرانی برگزار خواهد شد.

اختلاف اصلی رضاییان و باشگاه قطری، رقم دریافتی برای فسخ قرارداد است و حالا باید دید که طرفین در جلسه امروز به عدد مشترک خواهند رسید یا رامین تا پایان فصل تحت قرارداد الدحیل خواهد ماند تا با دریافت تمام و کمال دستمزد، به سراغ مقصد بعدی‌اش برود.

این در حالی است که السیلیه برای خرید بازیکن جدید خود دست نگه داشته و منتظر خروجی جلسه است تا مشخص شود می‌تواند بازیکن خارجی جدید را جایگزین رضاییان کند یا تا پایان فصل همکاری طرفین ادامه خواهد داشت.

نکته مهم این‌که مدافع راست ایرانی که پس از قرارگیری شیری در فهرست مازاد به هدف اصلی نقل و انتقالاتی پرسپولیس تبدیل شده، تنها دو روز دیگر فرصت دارد تا قراردادش را فسخ کند چرا که با پایان پنجره زمستانی در ایران، تنها بازیکنانی امکان انتقال را خواهند داشت که پیش از 23 بهمن قراردادشان را فسخ کرده باشند.

با این حال به نظر می‌رسد که امشب مشخص می‌شود که رامین رضاییان در قطر خواهد ماند یا این‌که به ایران برمی‌گردد.