پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد حملات این تیم در دقایق ابتدایی مقابل اسپورتینگ همگی تبدیل به گل شده است.

گواردیولا: حتی می‌توانیم بهتر از این هم بازی کنیم!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی امشب در خانه اسپورتینگ در نیمه اول چهار بار به گل رسیده و در نهایت 0-5 در پرتغال این حریف نگون بخت را مغلوب کرد تا صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان را تقریبا قطعی سازد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار ضمن تمجید از عملکرد تیمش تاکید کرد سیتی حتی می تواند نمایشی بهتر این هم ارائه کند.

پپ گواردیولا گفت: "امشب بعضی از بازیکنان سیتی در اوج نبوده و نتوانستند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. ما توپ‌های آسانی را از دست دادیم، اما امشب خیلی فرصت طلب بوده و از موقعیت های گلزنی خود استفاده کردیم. هر بار که در 20 دقیقه اول به سمت دروازه ‌رفتیم موفق به گلزنی شدیم. تفاوت دو تیم پنج گل نبود، اسپورتینگ با بازیکنان زیادی حمله می‌کنند و ما با ضدحملات خود حریف را مجازات کردیم.

بازیکنان سیتی من را به خوبی می شناسند و ما می توانیم بهتر از این عمل کنیم. چند بازیکن در زمینه بازی‌سازی خوب عمل نکردند. البته من فوق العاده خوشحالم و لطفا سوءتفاهم ایجاد نشود، اما ما می توانیم بهتر از این بازی کنیم. نتیجه ای رویایی برای منچسترسیتی رقم خورد و همه چیز عالی پیش رفت، اما به نظر من ما حتی از توانایی ارائه نمایشی از این بهتر نیز برخورداریم.

درخشش برناردو سیلوا؟ او فقط فوتبال بازی نمی‌کند، بلکه این بازی را درک می‌کند. بازیکنانی هستند که هنگام در اختیار داشتن توپ خوب بازی می‌کنند، اما معدود بازیکنانی در دنیا مانند برناردو سیلوا هر اتفاقی در جریان مسابقه را می‌فهمند. امیدوارم این بازیکن سال‌های زیادی در منچسترسیتی باقی بماند، اما در نهایت خود او و باشگاه در مورد آینده تصمیم خواهند گرفت."