ستاره مصری لیورپول برای دومین مرتبه در این فصل موفق به گلزنی در ورزشگاه سن سیرو شد؛ او یکی از گلزنان تیمش در پیروزی دو بر صفر امشب مقابل اینتر بود.

فتح دوباره میلان با رهبری صلاح (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول موفق شد دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینترمیلان در ورزشگاه سن سیرو را با پیروزی دو بر صفر به پایان برساند. شاگردان کلوپ با کسب این نتیجه، کار خود را برای دیدار برگشت آسان تر کردند. آنها در حالی موفق به شکست دادن اینتر در شهر میلان شدند که دیگر تیم این شهر را هم طی دو بازی رفت و برگشت در دور گروهی شکست داده بودند.

لیورپول که به عنوان صدرنشین از گروه مرگ مسابقات صعود کرد، طی بازی های رفت و برگشت موفق شده بود میلان را 2-1 و 3-2 شکست دهد. محمد صلاح، ستاره مصری بندرنشینان انگلیس در هر دو بازی موفق به گلزنی شده بود و هواداران لیورپول امیدوار بودند که با تکرار گلزنی مقابل نماینده دیگر شهر میلان در اروپا، موتور ستاره محبوب شان دوباره روشن شود.

صلاح هفته گذشته اولین بازی خود بعد از بازگشت از جام ملت های افریقا 2022 را مقابل لسترسیتی انجام داد. او در 35 دقیقه پایانی وارد زمین شد و چند بار تا آستانه گلزنی پیش رفت اما ناموفق بود. کلوپ در بازی امشب مقابل اینتر از صلاح در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد و امیدوار بود که این ستاره دوباره در سن سیرو بدرخشد. صلاح که از همان دقایق نخست پر انگیزه نشان می داد، نود دقیقه در زمین حضور داشت و پاسخ اعتماد کلوپ را در دقیقه 83 با به ثمر رساندن گل دوم داد تا لیورپول این بار هم با گلزنی او میلان را فتح کند.

این سی و سومین گل صلاح در پنجاهمین بازی اروپایی اش برای لیورپول بود. تنها رونالدو (51 گل با رئال) و لواندوفسکی (36 گل با بایرن) در 50 دیدار نخست خود در لیگ قهرمانان بیش از صلاح گلزنی کرده اند. ستاره مصری لیورپول در 50 بازی که برای لیورپول در اروپا انجام داده، 33 گل زده، 9 پاس گل داده و یک قهرمانی کسب کرده است.