رئیس سابق فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران به موضوع عزل شهاب‌الدین عزیزی‌خادم از سوی اعضای هیات‌رئیسه واکنش نشان داد.

واکنش علی کفاشیان به برکناری عزیزی‌خادم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه" علی کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فوتبال که امروز در آیین رونمایی از طرح‌های تاریخ شفاهی ورزش ایران شرکت کرده بود، در حاشیه این مراسم در مقابل سوال خبرنگاران با موضوع تحولات اخیر فدراسیون فوتبال و برکناری شهاب‌الدین عزیزی‌خادم مواجه شد و رئیس پیشین فدراسیون نیز به این سوال خبرنگاران پاسخ داد.

کفاشیان با اشاره به تغییرات انجام شده در اساسنامه گفت: با تغییر اساسنامه فدراسیون، شرایط تغییر کرد؛ در اساسنامه قبلی هیات رئیسه می‌توانست عضوی از مجمع را به هر دلیلی تعلیق کند و بعد از آن در مجمع تصمیم‌گیری اصلی صورت بگیرد.

علی کفاشیان که خود را متعجب از عزل انجام شده می‌دانست، توضیح داد: خودم کمی تعجب کردم و تصور داشتم که نمی‌توان برای یکی از اعضای هیات رئیسه این کار را انجام داد؛ به نظر می‌رسد صرف نظر از اینکه افراد چه عملکردی داشته‌اند، باید طوری اساسنامه را ببینیم که به فوتبال آسیب نرسد.

رئیس سابق فدراسیون فوتبال در واکنش به اداره فدراسیون با سرپرست بعد از عزل عزیزی‌خادم گفت: یکی از آسیب‌هایی که فوتبال ما همیشه دیده این است که در گذشته بلاتکلیفی در مدیریت‌هایش وجود داشته است؛ نمی‌گویم که دوره من دوره خوب یا موفقی بود ولی مقداری ثبات وجود داشت و در این ثبات، کارها پیش رفت. فدراسیون ما یک سال با سرپرستی اداره شده و حالا باید دوباره با سرپرست اداره شود و این روند نمی‌تواند برای فوتبال خوب باشد.