رامین رضاییان در دومین بازی خود با پیراهن پرسپولیس با یک خاطره جذاب برابر گلر حریف پا به میدان خواهد گذاشت.

رضاییان - فروزان؛ دیدار انتقامی یک چیپ جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ورزش سه، مدافع راست تازه به خدمت گرفته شده پرسپولیس که تلاش زیادی داشت در اولین گام برابر آلومینیوم تاثیر خاصی از خود برابر حریف به جا بگذارد، اکنون این هدف را در جدال با گل گهر سیرجان دنبال خواهد کرد.

یکی از نکات جالب این بازی البته تقابل رامین رضاییان با محسن فروزان خواهد بود. گلر اسبق استقلال که همچنان نتوانسته تمایل قلبی خود با این تیم را پنهان کند و کری‌های گاه و بیگاه او با پرسپولیس نیز همیشه آشکارا بیان کرده است.

تقابل فروزان و رامین رضاییان از این جهت جالب است که این دو پیش از این در جدال پرسپولیس و صبای قم کری بزرگی را آغاز کردند که در پایان اما همه چیز به سود رضاییان رقم خورد. در آن بازی بعد از اعلام پنالتی به سود پرسپولیس دو بازیکن کری بزرگی با هم داشتند اما در نهایت با ضربه چیپ مدافع پرسپولیس همه چیز به سود وی به پایان رسید.

این دو اکنون بار دیگر برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت و با توجه به موفقیت‌های اخیر محسن فروزان در ضربات پنالتی که با قهرمانی فصل گذشته فولاد نیز همراه شد، باید دید در این بازی شرایط یه سود کدامیک خواهد بود.

این شادی گل رامین رضاییان بعد از گل چیپ به صبای قم خطاب به محسن فروزان بود که البته کری بین دو طرف را داغ‌تر کرد و باید دید اینبار آنها چه نقشه‌ای برابر هم خواهند داشت.