سرمربی تیم پیکان معتقد است که صحبت کردن در مورد سهمیه یک تله بزرگ برای تیمش است.

حسینی: دلیلی ندارد که بخواهیم سهمیه کسب کنیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، تیم پیکان با پیروزی مقابل ذوب آهن در هفته هجدهم 28 امتیازی شد تا با رتبه پنجم راهی هفته نوزدهم شود؛ جایی که شاگردان حسینی به دنبال اولین برد خانگی فصل خود مقابل تراکتور خواهند بود. حسینی در نشست خبری پیش از این بازی گفت:  بعد از بازی که هفته قبل انجام دادیم سعی کردیم هم خوب ریکاوری کنیم و هم بچه ها را از نظر روحی آماده کنیم.

او با تاکید به اینکه نباید تراکتور را دستکم گرفت گفت: درست است که شرایط تراکتور در جدول خوب نیست ولی همیشه تیمی است که می تواند کارهای بزرگ انجام دهد. این تیم بازیکنانی دارد که می توانند نتیجه بازی را با خلاقیت خود عوض کنند. به بچه ها گوشزد کردم که فریب جایگاه تراکتور را نخورند.  در بازی فردا تمرکز و انرژی خوبی نداشته باشیم می تواند مشکل ساز باشد. با تیمی بازی داریم که می تواند خود را از این وضعیت نجات دهد.

سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که چرا تیمش تا کنون به بردی در خانه دست نیافته گفت: دلایل متعددی دارد که الان جایش نیست صحبت کنیم. دنبال این هستیم که در بازی های خانگی بهتر نتیجه بگیریم. نتیجه نگرفتن در بازی های خانگی فشار زیادی به آدم وارد می کند. وقتی می بازیم و هفته بعد در بیرون از خانه بازی داریم کار خیلی سخت می شود. امیدوارم که بچه ها تجربه لازم را کسب کرده و اشتباهات بازی های خانگی قبلی را تکرار نکنند.

حسینی در واکنش به تغییر داور بازی فردا گفت: نمی دانم دلیل تغییر داور چه بوده است. امیدوارم که داوری که انتخاب شده با کمترین اشتباه قضاوت کند.

او در پاسخ به سوالی در مورد حواشی اخیر مربوط به سربازی بازیکنان تاکید کرد: این قضیه فقط در فوتبال ایران است. باید ببینیم در فوتبال حرفه ای دنیا چه کار می کنند. فکر نمی کنم که هیچ کجای دنیا یک لیگ تیم نظامی داشته باشد. من آدم متخصصی در این زمینه نیستم که نظر کارشناسی بدهم. باید ببینیم جاهای دیگر چه می کنند و ما هم همان کار کنیم.

سرمربی پیکان که تیمش در رتبه پنجم جدول رده بندی حضور دارد در مورد احتمال کسب سهمیه نظر جالبی دارد: صحبت کردن در مورد سهمیه یک تله بزرگ برای تیم ماست. تیم ما یک تیم خیلی کم هزینه است. یکسری بازیکن جوان داریم که از فوتبال خود لذت می برند و نباید به آنها فشار وارد کنیم. دلیلی ندارد که ما بخواهیم سهمیه بگیریم.

حسینی در رابطه با جدایی چند بازیکن خوب از تیمش در مارکت زمستانی گفت: به هر حال اتفاقی است که رخ داده و من نمی خواهم در موردش صحبت کنم. تیم های رقیب سه چهار برابر ما هزینه کردند. امیدوارم که بچه ها قابلیت های خودشان را به خوبی نشان دهند.

او نظری کوتاه و مختصر در مورد تغییرات اخیر فدراسیون داشت و گفت: من نظری ندارم. انشالله هر کسی که می آید در کارش موفق باشد و بتواند به فوتبال مملکت که خیلی ها با آن کیف می کنند کمک کند.

سرمربی پیکان در مورد اعتراضات تارتار به داوری بازی پیکان – ذوب آهن گفت: روی همه مربیان فشار است. باید مربیانی که می بازند را درک کنیم. نباید این قضیه را جدی بگیریم. خود من هم در بعضی از نشست ها از داور انتقاد داشتم ولی باید حرفه ای تر کار کنیم.