ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی یوونتوس در مورد تصمیم خود مبنی بر عدم شرکت در بازی های پلی آف مقابل روسبه مصمم است.

شزنی: مردم روسیه مخالف جنگ هستند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کمتر از یک ماه دیگر رقابت های پلی آف جام جهانی آغاز می شوند و تیم های لهستان، روسیه و سوئد در یک گروه قرار دارند. اما در 24 ساعت اخیر و بعد از حمله روسیه به اوکراین، فدراسیون کشورهای لهستان و سوئد اعلام کردنذ برابر این تیم در رقابت های پلی آف جام جهانی حاضر نخواهد شد. ووچیک شزنی، دروازه بان لهستانی که همسری اوکراینی دارد نیز به شدت از این تصمیم حمایت کرده است.

ووچیک شزنی گفت: "تصمیم گرفتم در پلی آف شرکت نکنم و خوشحالم که هم تیمی هایم نیز به همین نتیجه رسیدند. حتی اگر بدون حضور در میدان نیز شکست بخوریم، حداقل می دانیم که انتخاب درستی انجام داده ایم. ما کاری را انجام دادیم که باید به آن عمل می کردیم. خانواده من در حال حاضر از اوکراین دور هستند، اما هنوز افرادی وجود دارنهد که در آنجا پنهان شده و سعی در فرار دارند. این وضعیت وحشتناک است.

من از دست همه افراد روسیه ای عصبانی نیستم و می دانم که اکثریت مردم مخالف جنگ هستند، اما دولت این تصمیم را گرفته است. رسانه های اجتماعی فقط به درد جشن گرفتن پیروزی در فوتبال نمی خورند و حالا باید این شرایط را نقل کنند. امیدوارم دیگر تیم های ملی نیز از ما پیروی کرده و از بازی کردن در مقابل تیم ملی روسیه خودداری کنند. خواهیم دید که آیا فیفا به جای این کار مقام قهرمانی جام جهانی را به آنها می دهد یا نه."