قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امروز توسط سازمان لیگ برگزار خواهد شد.

زنده: دوئل پرسپولیس - استقلال در جام حذفی؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرعه کشی جام حذفی فوتبال ایران از دقایقی بعد در حالی برگزار می‌شود که احتمال دارد بازی شهرآورد پایتخت در یک چهارم نهایی باشد و پرسپولیس و استقلال در این دیدار مقابل هم قرار بگیرند.

شگفتی ساز این مرحله جام حذفی، خلیج فارس ماهشهر است و آلومینیوم اراک، مس کرمان، مس رفسنجان، نساجی و خیبر سایر تیمهایی هستند که در این مرحله حضور دارند.

اینجا در فاصله چند دقیقه تا قرعه کشی، گزارشی لحظه به لحظه از حواشی و  اتفاقات این تورنمنت خواهیم داشت؛ با ما همراه باشید:

13:10- کمتر از یک ساعت دیگر تا آغاز مراسم قرعه کشی باقی مانده است.

12:46-خلیج فارس ماهشهر لیگ دویی تا کنون دو تیم لیگ برتری هوادار و نفت مسجد سلیمان را حذف کرده و شگفتی‌ساز شده است. شاید تیم‌های قدرتمند بدشان نیاید به خلیج‌فارس برخورد کنند اما آنها با انگیزه‌ترین تیم مرحله یک چهارم هستند.

12:48 - پیشتر سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات درباره‌ی زمان احتمالی برگزاری مرحله یک چهارم نهایی، اواسط فروردین‌ماه (احتمالاً 20 فروردین‌ماه) را به عنوان زمان پیشنهادی با توجه به حذف سپاهان و فولاد (دو نماینده آسیایی) از جام حذفی، اعلام کرده بود.

12:45- فرهاد مجیدی در دو دوره گذشته جام حذفی، در دیدار فینال مغلوب تراکتور و فولاد شد. او امیدوار است امسال با هت تریک در رسیدن به دیدار پایانی، طلسم ناکامی در بازی فینال را بشکند.

12:41 - غایب بزرگ این مرحله جام حذفی، قهرمانان سابق هستند: سپاهان، ذوب آهن، تراکتور، ملوان و سایر قهرمانان به جز پرسپولیس و استقلال.

12:42- استقلال با 7 و پرسپولیس با 6 قهرمانی، پر افتخارترین تیم های این پیکارها هستند. از آخرین قهرمانی آبی پوشان نیز 3 فصل می گذرد.

12:40 – مس کرمان در حال حاضر با 40 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد و در تلاش است تا با حفظ همین روند، لیگ برتری شود؛ این تیم موازی با لیگ یک در حذفی هم تا این جا قدرتمند ظاهر شده است.

12:36 - آخرین قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی به سه سال قبل و زمانی برمی‌گردد که برانکو ایوانکوویچ هدایت قرمزها را برعهده داشت. این آخرین جام برانکو با پرسپولیس بود.

12:35 - مرحله قبلی، استقلال در ورزشگاه دستگردی پیکان را شکست داد و حالا در صورتی که با خلیج فارس ماهشهر روبرو نشود، قطعا یک میزبانی در ورزشگاه آزادی خواهد داشت تا با دو بازی در تهران، آماده صعود به نیمه نهایی شود.

12:30 – استقلال و پرسپولیس تا کنون پنج بار در جام حذفی باهم بازی کرده اند. استقلال صاحب سه برد در این دربی ها شده و سهم پرسپولیس دو پیروزی است.

12:25 - به جز بازی پرسپولیس و استقلال، احتمال دارد یک دربی دیگر هم در جام حذفی برگزار شود: مس رفسنجان - مس کرمان.

12:20 - فصل گذشته پرسپولیس و استقلال در نیمه نهایی جام حذفی مقابل هم قرار گرفتند. در سالهای گذشته، استقلال برنده همیشگی دربی‌های جام حذفی بوده است.

12:15- نکته مهم قرعه کشی امروز جام حذفی این است که خیبر خرم آباد و آلومینیوم به هر تیمی برخورد کنند قطعا میهمان خواهند بود زیرا در دو مرحله قبلی این دو تیم، دو میزبانی را تجربه کردند. در صورت برخورد به یکدیگر نیز میزبان با قرعه کشی مشخص خواهد شد.

12:10 - پرسپولیس، استقلال و خلیج فارس ماهشهر سه تیمی هستند که در بازی یک هشتم نهایی میهمان بودند و حالا اگر با یکدیگر روبرو نشوند، میزبان خواهند بود.

12:00 - قرعه کشی جام حذفی از ساعت 14 در این سالن در محل سازمان لیگ برگزار خواهد شد.