مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول، معقتد است که جدایی محمد صلاح و سادیو مانه از این تیم اتفاقی باورنکردنی است.

کجا از لیورپول برای صلاح و مانه بهتر است؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه و محمد صلاح به همراه روبرتو فیرمینو که مثلث هجومی لیورپول را تشکیل می‌دهند در آستانه ورود به آخرین سال قراردادشان هستند. 

این در حالی است که این دو بازیکن تا شروع فصل آینده 30 ساله هستند و این ممکن است شرایط تمدید قرارداد آنها را کمی پیچیده کند. 

مذاکرات برای تمدید قرارداد با محمد صلاح همچنان ادامه دارد اما به نتیجه نرسیده و گفته می‌شود که مذاکرات با نمایندگان مانه نیز مدتی است که متوقف شده است. هرچند یورگن کلوپ پیش از این ابراز اطمینان کرده بود که هر دو بازیکن در آنفیلد خواهند ماند. 

مایکل اوون در آستانه دیدار لیورپول با اینتر در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به گل گفت:« این که بازیکنی از این تیم جدا شود باعث تعجیب من خواهد بود. لیورپول برای آینده ساخته شده اما اینجا و حال حاضر نیز اهمیت بسیاری دارد.»

او با اشاره به شرایط خوب این تیم در چند فصل اخیر اظهار داشت:« شما می‌توانید برنامه‌ریزی خودتان برای آینده را داشته باشید، می‌توانید به سه یا چهار سال آینده فکر کنید اما ناگهان دیگر هیچ جامی به دست نمی‌آورید و این بازیکنان که با آنها برنامه‌ریزی کرده بودید به اندازه کافی خوب نیستند چون عضوی از این تیم برنده نیستند. این تعادل باید حفظ شود و به نظر می‌رسد که لیورپول در حفظ آن خوب عمل می‌کند.»

این ستاره سابق لیورپول با اشاره به شرایط این دو بازیکن آفریقایی حاضر در آنفیلد اضافه کرد:« اگر حتی یک نفر از بین صلاح و مانه از این تیم جدا شود برای من باورنکردنی است. فوتبال همیشه در حال تاغییر است اما لیورپول در حال حاضر مقصد بازیکنان درجه یک است. من نمی‌فهمم چرا کسی باید از این تیم جدا شود. کجا از لیورپول برای آنها بهتر است؟»