پرسپولیسی ها با روحیه بالایی آخرین تمرین خود پیش از سفر به مسجد سلیمان را انجام دادند و مشخص شد در اردوی قرمزها ناامیدی جایگاهی ندارد.

اینجا پرسپولیس؛ رقابت به جای ناامیدی (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در فاصله پنج روز یک سفر تکراری به اهواز داشت و این بار برای تقابل با نفت انتهای جدولی به مسجد سلیمان سفر کرد. پرسپولیسی‌ها در حالی متحمل دومین شکست فصل خود مقابل نفت آبادان شدند که حریف مستقیم‌شان یعنی استقلال همچنان شکست ناپذیر بوده و این کار را برای دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیسی‌ها بسیار سخت می‌کند.

نکته قابل توجه در تمرین روزهای اخیر پرسپولیس که به منظور کسب سه امتیاز سخت در خارج از خانه انجام می‌شد، روحیه بالای تیمی سرخپوشان بود. لبخندهای آنها و تمرینات با نشاط‌شان باعث شد امیدواری به هواداران نیز تزریق شود.

در یکی از بخش‌های تمرین کل‌کل میان بازیکنان بالا گرفت و بحث جالبی میانی کاپیتان سیدجلال حسینی با مهدی عبدی و رامین رضاییان در گرفت. بحثی که البته با چهره‌های خندان این نفرات حس و حال ویژه‌ای به اردوی قرمزها داد.

اینطور که مشخص است در پرسپولیس نا‌امیدی جایی ندارد و تمام نفرات تیم از سیدجلال که ریش‌هایش را در راه قهرمانی پرسپولیس سپید کرده تا عبدی جوان، رقابت و بلند شدن دوباره را به از دست دادن امید خود ترجیح می‌دهند.