کادرفنی پرسپولیس سعی کرد جو منفی بعد از شکست در آبادان را از تمرینات دور کند تا سرخ‌ها با روحیه بالا آماده هفته بیست و دوم شوند.

برنامه فراموشی شکست در تمرین پرسپولیس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، کادرفنی پرسپولیس پس از شکست در آبادان روز گذشته تمرین ریکاوری را برای نفرات اصلی در نظر داشت و امروز با از سرگیری روال معمول تمرینات سعی کرد بازیکنان را از نظر روحی بالا بیاورد. یحیی گل‌محمدی تمرین امروز را برای افزایش روحیه و شادابی بازیکنان و تیم در نظر گرفته بود که به مدت یک ساعت به طول انجامید.

ابتدا بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز تیم، با دویدن و انجام حرکات کششی و نرمشی بدن‌ها را گرم کردند. سپس در قالب چند گروه به بازی مهیج تنیس فوتبال پرداختند که باعث شد فضای کری‌خوانی و هیجانی بالایی بین بازیکنان به وجود آید و در این بخش از تمرین، بازیکنان با روحیه بالا و با آمادگی کامل ظاهر شدند. حضور کادرفنی و شخص گل‌محمدی در این بازی فضای خاصی را در تمرین به وجود آورده بود.

پرسپولیس تا پس فردا، دو جلسه تمرین در برنامه دارد و عصر روز پنج‌شنبه برای بازی با نفت مسجد سلیمان، با یک پرواز چارتر، تهران را ترک می‌کند. گفتنی است؛ دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) از ساعت 18 روز جمعه 21 اسفند ماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان آغاز خواهد شد.