سرمربی تیم ملی کره جنوبی در آستانه بازی با ایران اعلام کرد او و تیمش صدر جدول در گروه A را می خواهند و این یعنی خط نشان کشیدن برای اسکوچیچ و تیمش.

خط و نشان سرمربی کره؛ صدر را می خواهیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بنتو که همانند اسکوچیچ خیالش از بابت صعود تیمش به جام جهانی 2022 راحت است در آستانه بازی با ایران خطاب به خبرنگاران کره جنوبی گفت: « اکنون من به قرعه‌کشی جام جهانی 2022 در قطر فکر نمی‌کنم. تمرکزمان روی به اتمام رساندن دیدارهای مرحله نهایی انتخابی این رقابت‌ها به بهترین شکل ممکن و رسیدن به اهداف ترسیم شده در دو بازی باقی مانده است. بهترین نتیجه برای کره‌جنوبی صدرنشینی در گروه است. پس از آن می‌بینیم که جای ما در قرعه‌کشی جام جهانی 2022 کجا خواهد بود. پیش از قرعه‌کشی فرصت خوبی داریم. بنابراین با لذت‌بردن از بازی‌‌ها آماده رقابت‌های جام جهانی در ماه نوامبر خواهیم شد. روی کسب هر 6 امتیاز در دو بازی بعدی با ایران و امارات تمرکز می‌کنیم. این به معنای امکان صدرنشینی کره‌جنوبی در گروه است. این هدف کره‌جنوبی است. راهی جام جهانی 2022 شدیم اما جاه‌طلبی‌مان باید فراتر از این باشد. احتمال کسب رتبه نخست گروه وجود دارد و برای رسیدن به این هدف سخت تلاش می‌کنیم.»

ایران هم اکنون با 22 امتیاز در صدر جدول گروه A قرار دارد و کره جنوبی هم با 20 امتیاز در رده دوم جدول. در چنین شرایطی دو تیم 4 فروردین در شهر سئول نهمین بازی خود را برگزار خواهند کرد و کره جنوبی در صورت برتری در برابر ایران با 23 امتیاز صدرنشین خواهد شد و ایران 22 امتیازی می ماند و قهرمانی گروه ب به روز آخر کشیده می شود که مصاف کره جنوبی با امارات خواهد بود و ایران هم در استادیوم امام رضای مشهد با لبنان مسابقه خواهد داد.

پیش از اینکه بنتو در این باره صحبت کند اسکوچیچ هم اعلام کرده بود برای او و تیم ملی فوتبال ایران کار با صعود به جام جهانی پایان نیافته است و آنها تلاش خواهند کرد دو بازی باقی مانده در مقدماتی جام جهانی 2022 را با پیروزی به پایان ببرند تا بعد از صعود به جام جهانی رکوردها را حفظ کنند. با این وجود می توان گفت بازی تیم ملی فوتبال کره جنوبی و ایران با وجود صعود هر دو تیم به جام جهانی اصلا تشریفاتی نیست و هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار تلاش خواهند کرد.