آرتور ملو، هافبک یوونتوس، می‌گوید که کریستیانو رونالدو هرگز از رژیم غذایی در یوونتوس راضی نبوده است.

آرتور:رونالدو از رژیم غذایی بازیکنان یووه انتقاد می‌کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو از سال 2018 تا 2021 را در تورین سپری کرد و در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از یووه جدا شد تا پس از 12 سال دوری بار دیگر به منچستریونایتد برگردد. 

او عملکرد خوبی در این تیم داشت و یکی از مهره‌های هجومی کلیدی این تیم بود اما در نهایت نتوانست با این تیم به ششمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان برسد و تصمیم گرفت این تیم را ترک کند. 

آرتور در گفتگو با تی ان تی اسپورت مدعی شده که رونالدو همیشه از غذاهایی که هم تیمی‌هایش در یوونتوس انتخاب می‌کردند انتقاد می‌کرد. 

او در این باره اظهار داشت:« ما عادت داشتیم که دور میز کنار همدیگر بنشینیم و گاهی او به محتویات بشقاب‌های ما نگاه می‌کرد و می‌گفت این چیزی نیست که شما به عنوان یک فوتبالیست باید از آنها تغذیه کنید.»

این هافبک برزیلی در ادامه درباره نیمار که هم تیمی او در تیم ملی است و انتقاداتی که اخیر از او مطرح شده گفت:« او نابغه است. استعداد او ذاتی و خالص است و وقتی به اروپا آمد بسیار رشد کرد. هرچقدر که فشار روی این بازیکن بیشتر باشد، او بازی بهتری را به نمایش می‌گذارد.»

آرتور همچنین به تمجید از عملکرد لیونل مسی پرداخته و اضافه کرد:« گاهی این احساس را دارم که خدا انگشتش را به سمت مسی نشانه رفته و او را تقدیس کرده است. او کارهایی باورنکردنی در زمین انجام می‌دهد. او بازیکنی حرفه‌ای است و به سختی برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند.»