یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول مدعی شد تمامی مسابقات این تیم تا پایان فصل دشوار خواهد بود.

کلوپ: می‌خواهید برای من دام پهن کنید!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به تساوی دیشب سیتی، لیورپول می توان فردا شب با برتری در خانه آرسنال فاصله خود را با صدر جدول به یک امتیاز برساند. یورگن کلوپ در نشست خبری پیش از این دیدار در مورد مصدومیت محمد صلاح و البته شایعات در مورد جدایی او از لیورپول صحبت کرده است.

دیدار مقابل آرسنال: "شرایط سختی خواهیم داشت و میکل آرتتا عملکرد فوق العاده ای در آرسنال داشته است. برنامه لیورپول این است که تا حد امکان برای تیم های رقیب آزاردهنده باشیم. ما باید در تمامی مسابقات پیش رو پیروز شویم و شما این را می‌دانید. اما ما بسیار جاه‌طلب و مصمم هستیم و می خواهیم کارهای بزرگی انجام دهیم. 

10 بازی تا پایان فصل مانده که همگی واقعا دشوار هستند. کورس قهرمانی بسیار شدید است، ما در هشت بازی گذشته پیروز شده ایم، تصور کنید این میان یک باخت داشتیم. روحیه تیم خوب است، خیلی هیجان زده نیستیم و با تمرکز و شرایط مساعد بازی خواهیم کرد. آرسنال از ما بیشتر استراحت کرده است. ما از آخرین تقابل خود با این تیم 12 بازی داشتیم و آنها شش بار به میدان رفته اند."

مصدومیت اخیر محمد صلاح: "او از نظر روانی و فیزیکی بسیار قوی است و البته ما خوش شانس بودیم. ابتدا زانوی او متورم و شرایط او دردناک بود، اما امروز اوضاع بهتر شده است. پیامی دریافت کردم که محمد صلاح آماده تمرین است و خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد."

تساوی سیتی مقابل برایتون: "من 65 دقیقه از بازی آنها را تماشا کردم، اما فقط به دلیل تحلیل مسابقه، حالا می خواهید باور کنید یا نه. من اغلب وقت برای تماشای مسابقات ندارم. کریستال پالاس واقعا خوب بود و البته سیتی نیز نمایش درخشانی داشت. من نتیجه را دیده و شگفت زده شدم."

شایعات در مورد جدایی محمد صلاح: "آخرین هدف من این است که تیتر برای اخبار بسازم. همه‌چیز خوب است و من اطلاعی درباره‌ی واکنش‌‌ های دیگران ندارم. من در توئیتر حضور ندارم و همین هم یکی دیگر از دلایل خوب این تصمیم است. شما می‌خواهید برای من دام پهن کنید تا برای شما تیتر خبری بسازم."