میان اوبلاک تلاش تیمی را عامل صعود اتلتیکو و حذف منچستر از لیگ قهرمانان عنوان کرد.

من به تنهایی باعث حذف منچستریونایتد نشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یان اوبلاک گلر اسلونیایی شب گذشته در بازی اتلتیکومادرید مقابل منچستریونایتد در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عملکرد درخشانی داشت و باعث شد شاگردان دیه‌گو سیمئونه در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به برتری 2-1 برسند و راهی دور بعد رقابت‌ها شوند.

اوبلاک پس از این دیدار گفت:« من به تنهایی عامل صعود نبودم. از دید من تک‌تک بازیکنان ما در این دیدار بهترین بازیکن زمین بودند. بازی سختی بود اما همه ما به خوبی به وظیفه‌مان عمل کردیم. ما می‌دانستیم که بازی در اولدترافورد و کسب پیروزی در اینجا سخت است، بنابراین بابت این برد خوشحال هستیم.

این لحظه فوق‌العاده‌ای برای ما در این فصل دشوار است. ما اخیراً سطح کیفی خود را بالا برده‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم. ما بازی واقعاً مهمی را در اولدترافورد بردیم که این باعث می‌شود با اعتماد به نفس پا به مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بگذاریم.»

اوبلاک همچنین در خصوص مهار ضربه آنتونی الانگا در مقطع آغازین بازی گفت:« اگر منچستریونایتد زود به گل می‌رسید، کار ما برای بازگشت به بازی سخت می‌شد. خوشبختانه ضربه الانگا به صورت من خورد و راه به دروازه‌ نبرد.»

کوکه هافبک اتلتیکو هم بعد از بازی گفت: ما در بازی رفت هم شایسته پیروزی بودیم اما متاسفانه در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. در بازی برگشت برای جبران جنگیدیم و در نهایت با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم.

متاسفانه فصل پرنوسانی را تجربه می‌کنیم با این حال توانستیم به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. دوست نداشتیم که به این زودی حذف شویم. حضور در لیگ قهرمانان اروپا جذاب است و ما به مراحل بالاتر فکر می‌کنیم.

 از نظر من اوبلاک بهترین دروازه‌بان جهان است. او در بازی امشب بار دیگر چنین چیزی را اثبات کرد.»