دربی ۹۸ تحت تاثیر حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

زنده: لحظه به لحظه با اولین دربی کرونایی با تماشاگر
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شرایطی از ساعت ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود که برای اولین بار پس از کرونا، دربی تهران با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد و ۲۰ هزار نفر امکان تماشای این بازی را خواهند داشت.

 
 

نکته مهم اینکه علاوه بر حضور تماشاگران که احتمالا از ساعات نخست روز راهی ورزشگاه خواهند شد، وضعیت جدولی دو تیم نیز این بازی را به یکی از حساس‌ترین دربی‌های اخیر تبدیل کرده است.

اینجا از صبح روز پنج شنبه تحریریه "ورزش سه" با حضور نیروهای میدانی در اطراف و داخل استادیوم و همچنین سایر خبرنگاران، اتفاقات و حواشی دربی ۹۸ را پوشش خواهد داد. با ما همراه باشید:

11:36 - گزارش‌ها از ورزشگاه آزادی حاکی از آن است که دربهای ورزشگاه به روی هواداران باز شده است.

11:26- بیش از 44 سال است که رکورد 7 گل زده صفر ایرانپاک در دربی پایتخت شکسته نشده است. مرحوم ایرانپاک در دربی سال 56 دبل کرد و شمار گل هایش را به عدد 7 رساند و در تمام این سالها، عنوان بهترین گلزن دربی را یدک می کشد. می توان گفت که شکستن رکورد ایرانپاک در شهرآورد امروز غیرممکن است ولی شکسته نشدن رکورد شخصی بهترین گلزن تاریخ دربی در طی 44 سال گذشته نیز در نوع خود جالب توجه است.

11:21 - دوئل جذاب بازی امروز، تقابل یحیی گل‌محمدی با فرهاد مجیدی خواهد بود که فارغ از مسائل فنی، احتمالا حواشی خاص خود را هم خواهد داشت.

11:20- تاکنون هیچ بازیکن خارجی استقلال در تاریخ دربی ها موفق به گلزنی نشده است. امروز رودی ژستد، کوین یامگا، عزیزبک آمانوف و رافائل سیلوا فرصت دارند تا تاریخسازی کرده و نام خود را به عنوان اولین بازیکن خارجی تاریخ استقلال که موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شده است را به ثبت برساند.

11:10 - روزنامه خبر ورزشی تمام صفحه را به دربی اختصاص داده و با استفاده از سبزه و تیتر «بوی دربی، بوی جام» به این شهرآورد پرداخته است.

11:05 - امید عالیشاه پس از چند هفته مصدومیت امروز در اختیار کادرفنی پرسپولیس خواهد بود.

11:00 - قضاوت‌های پیشین سیدعلی حاکی از آن است که احتمال دارد او 23% پنالتی اعلام کند.

10:55 - روزنامه گل از تیتر «قرن آورد» برای دربی پیش رو استفاده و با عکسی از ورزشگاه آزادی که هواداران را در خود دارد، به حضور آنها در دربی امروز اشاره کرده است.

10:50- اللهیار صیادمنش با 17 سال و 117 روز سن، جوانترین بازیکنی است که حضور در دربی را تجربه کرده است.

10:40 - نکته ویژه درباره یحیی گل محمدی این است که او هرگز در دربی شکست نخورده است.

10:30 - شنیده‌ها حاکی از آن است که داوود فنایی، حامد لک را برای دروازه بانی دربی انتخاب کرده است.

10:20 - در حالی که انتقادات زیادی برای بلیت فروشی با رقم 100, 150 و 200 هزار تومان مطرح بود اما با استقبال ویژه هواداران بلیت‌ها تمام شده‌اند.

10:10- در صورتی که ارسلان مطهری امروز موفق به باز کردن دروازه پرسپولیس شود، با 4 گل زده در دربی پایتخت، در کنار سرمربی خود فرهاد مجیدی و همچنین مجتبی جباری خواهد ایستاد.

10:04 - شنیده‌ها حاکی از آن است که سیدجلال حسینی امروز روی نیمکت حضور خواهد داشت. او در صورتی که به میدان برود،اولین چهل ساله دربی خواهد شد.

10:00- از آخرین پیروزی استقلال مقابل پرسپولیس و در جریان بازی، 1477 روز و 10 دربی متوالی می‌گذرد. در تاریخ سابقه نداشته که استقلال در بیشتر از 10 دربی پشت سر هم موفق به کسب پیروزی نشود.

9:59- آخرین دربی با تماشاگر تقابل مجیدی و گل‌محمدی در لیگ نوزدهم بود که با تساوی دو بر دو خاتمه یافت.