روز گذشته در دفتر فلورنتینو پرز، تصمیمات نهایی برای نقل و انتقالات تابستانی رئال گرفته شد؛ تصمیماتی که حالا اجرایی خواهند شد.

جلسه سرنوشت‌ساز در ساختمان رئال؛ پرز حرف آخر را زد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ظهر روز گذشته در دفتر رئال مادرید جلسه‌ای بین فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه و خوزه آنخل، سانچز مدیر اجرایی برگزار شد. ملاقاتی بین دو مقام عالی رتبه رئال که در آن به بحث در مورد مسائل مهم رئال مادرید پرداخته شد. بحث بر سر تصمیمیاتی برای آینده باشگاه و در همه سطوح.

حالا زمان جمع بندی اطلاعات و برداشتن قدم‌های جدی برای فصل بعد است. مذاکراتی در چند جبهه در حال انجام است که زمان تصمیم گیری نهایی در مورد آنها رسیده است. گفت‌و‌گوهایی که یا باید به نتیجه برسند یا نیمه‌کاره رها شوند.

مثل همیشه تصمیمات باید بر اساس منطق باشد تا جایی‌که آینده باشگاه به خطر نیفتد. کاری که رئال در تمام سال‌های اخیر به بهترین شکل ممکن انجام داده است.

کادر فنی

در رئال مادرید کسی تردیدی روی کارلو آنچلوتی، سرمربی فعلی باشگاه ندارد. او دو سال دیگر قرارداد دارد و در باشگاه به وی اطمینان کامل دارند. رئال تا به اینجا توانسته فاتح سوپرکاپ اسپانیا شده و در لالیگا و لیگ قهرمانان نتایج بسیار خوبی کسب کند. به خصوص در مدیریت باشگاه از اینکه کارلتو با تیمی بسیار مشابه فصل قبل توانسته نتایجی فراتر از انتظار بگیرد، راضی و خوشنود هستند. کسی روی ادامه کار آنچلوتی تردید ندارد.

امباپه و هالند

اولویت باشگاه، تمام کردن انتقال کیلیان امباپه است. همه توافقات انجام شده و جزئیاتی بسیار اندک باقی‌مانده تا ستاره پی‌اس‌جی تبدیل به خرید کهکشانی جدید رئال شود. مورد بعدی تصمیم گیری در مورد جذب ارلینگ هالند بود. در هفته‌های اخیر تماس‌های مکرری بین باشگاه مادریدی با خود بازیکن و نیز باشگاه دورتموند برقرار شده است. رئال تردیدهایی در مورد وضعیت مصدومیت‌های این بازیکن داشت که با نظر پزشکان معتمد برطرف شده و انتقالی که در مقطعی غیرممکن به نظر می‌رسید، حالا محتمل‌تر از همیشه است.

‌تصمیم نهایی اقدام به جذب هالند است ولی موانعی چون پیشنهاد بالاتر سیتی نیز وجود دارد. رئال مبلغی معقول را به هالند پیشنهاد داده و از این رقم فراتر نخواهد رفت. خوشبینی رئال در این است که هالند خود تمایل به بازی در لالیگا دارد.

تقویت خط میانی و فروش چند بازیکن

رئال مادرید برای تقویت خط میانی خود روی جدب شوامنی، ستاره ملی‌پوش فرانسوی موناکو ‌نظر مثبت دارد و مذاکراتی پیشرفته را با مدیر برنامه‌های او داشته است. موناکو برای این بازیکن رقمی بالاتر از 60 میلیون یورو می‌خواهد و رئال همه چیز را منوط به فروش چند بازیکن خود کرده است. 

مذاکرات فعلا متوقف شده تا باشگاه شرایط انتقال بازیکنانی چون ادن هازارد، ماریانو، لوکا یوویچ، دنی سبایوس و خسوس وایِخو را بررسی کند. فروش چند بازیکن یا انتقال قرضی آنها زمینه برای ورود شوامنی را فراهم خواهد کرد ولی تا زمان مشخص شدن وضعیت این بازیکنان، مذاکره‌ای جدید با ستاره موناکو صورت نخواهد گرفت.

دفاع راست و چپ و تکیه به آکادمی باشگاه

برای دفاع راست، رئال امسال هم خرید جدید نخواهد داشت. روی دنی کارواخال و لوکاس واسکز برای این منطقه اعتماد کافی وجود دارد؛ ضمن اینکه به وقت نیاز، ناچو هم در دسترس است. باید به این هم توجه داشت که آلوارو اودریوسولا با اتمام قرارداد قرضی‌اش از فیورنتینا باز خواهد گشت. برای دفاع چپ باید از بین میگل گوتیرز و فران گارسیا یکی ماندنی شود. باشگاه قصد دارد پیامی روشن و امیدوارکننده برای بازیکنان آکادمی بفرستد. هر دوی این بازیکنان محصول آکادمی هستند و یکی به پیراهن تیم اول خواهد رسید. آنتونیو بلانکو، هافبک محصول آکادمی نیز ماندنی است.

سوپرلیگ

پرونده سوپرلیگ همچنان مسکوت است تا حکم دادگاه لوکزامبورگ صادر شود؛ اگرچه همه چیز نشان می‌دهد که برای دو سال بعد نیز چیزی تغییر نخواهد کرد. یوفا درهای تغییر را باز نگه داشته، اما همچنان روی سوپرلیگ موضعی منفی دارد. علاوه بر این، باشگاه در ادامه تحولات دیجیتال، با شرکت آمریکایی سیسکو به‌عنوان یک شریک جدید قرارداد بسته است.