یورگن کلوپ از صحبت‌های مطرح شده درباره شانس لیورپول برای کسب چهارگانه راضی نیست.

کلوپ: لیورپول نمی‌تواند فاتح چهارگانه شود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بنفیکا به مصاف این تیم خواهد رفت. 
این تیم پیش از این موفق شده قهرمان جام اتحادیه انگلیس شود و با توجه به حضورش در کورس قهرمانی لیگ برتر، لیگ قهرمانان و جام حذفی، بسیاری از شانس این تیم برای فتح چهارگانه در فصل جاری صحبت کرده بودند. 
با این حال به نظر می‌رسد که کلوپ علاقه زیادی به صحبت درباره این مسئله ندارد و ترجیح می‌دهد که چنین موضوعاتی در حال حاضر پیرامون تیمش مطرح نشود. 
این مربی آلمانی در مصاحبه با پیتر کراوچ در بی تی اسپورت گفت:« درست است که ما فقط در یک رقابت مدعی قهرمانی نیستیم اما در حال انجام دیدارها هستیم و این که مردم فکر می‌کنند ما توانایی انجام چنین کاری را داریم بسیار خوب است.»

او در پاسخ به این سوال که آیا تیمش شانس فتح چهارگانه را دارد یا خیر اظهار داشت:« نه، چنین چیزی واقع‌گرایانه نیست و هرگز هم نبوده است. من فکر نمی‌کنم کسی هرگز فاتح چهارگانه شده باشد. در انگلیس که نبوده  نمی‌دانم که آیا چنین اتفاقی در کشور دیگری رخ داده است یا خیر.»
کلوپ با اشاره به برنامه فشرده و دشوار بازی‌ها اضافه کرد:« شما نمی‌توانید برای چنین چیزی برنامه‌ریزی کنید. این برنامه باعث شده که کار بسیار دشوار باشد. ما باید در هر بازی با تمام وجود تلاش کرده و به میدان برویم و این باعث می‌شود که احتمال چنین موفقیتی بسیار کم باشد.»
سرمربی لیورپول با اشاره به شرایط خوب سیتی، آنها را مدعی فتح سه‌گانه خواند و گفت:« ما در یک جام قهرمان شدیم و به همین دلیل از فتح چهارگانه ما صحبت می‌شود اما سیتی احتمال مدعی اصلی فتح سه‌گانه در فصل جاری به حساب می‌آید.»