اندرو رابرتسون، مدافع لیورپول، از پرتاب فندک توسط هواداران بنفیکا به سمت خودش خبر داده است.

رابرتسون: شاید پرتاب فندک باعث شود سیگار نکشند!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفته و با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 

این بازی به میزبانی بنفیکا برگزار شد و هواداران این تیم در جریان این دیدار اشیایی را به داخل زمین و به سوی بازیکنان حریف پرتاب کردند. دیاز یکی از بازیکنانی بود که پس از گلی که به ثمر رساند هدف این حملات قرار گرفت و رابرتسون نیز گفته که نزدیک بود یکی از این اشیا به او برخورد کند. 

این مدافع لیورپول پس از پایان بازی در گفتگو با بی تی اسپورت اظهار داشت:« من در هنگام زدن ضربه کرنر متوجه شدم که چند فندک به سمت من پرتاب شده است. شاید این باعث شود که آنها دست از سیگار کشیدن بردارند. بنابراین باید به جنبه مثبت قضیه نگاه کرد. اما شما باید تلاش کنید که هیچ چیزی را به سمت زمین پرتاب نکنید چون ممکن است به مردم آسیب بزند، خوشبختانه هیچ کدام از آنها به من برخورد نکرد.»

دیار که پیش از این پیراهن پورتو، رقیب بنفیکا در لیگ پرتغال، را بر تن داشته شب گذشته ستاره این بازی بود و موفق شد پیش از آن که خودش دروازه این تیم را باز کند، پاس گل سادیو مانه را نیز ارسال کند. 

رابرتسون با اشاره به استقبال نه چنان دوستانه از این بایکن در بازی شب گذشته گفت:« او از اول بازی استقبال جالبی را دریافت کرد چون برای یکی از رقبا بازی می‌کرد. او روی گل‌ها تاثیرگذار بود تا حضور تعیین کننده‌ای در بازی داشته باشد. امیدواریم که بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.»