جان لوئیجی دوناروما، دروازه بان ایتالیایی پاری‌سن ژرمن، حذف از لیگ قهرمانان را اتفاقی بسیار تلخ و ناراحت کننده دانست.

 جدید ترین واکنش  دوناروما به حذف پی‌اس‌جی از CL
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، جان‌لوئیجی دوناروما در جریان دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر رئال مادرید مرتکب یک اشتباه بزرگ شد. موضوعی که باعث شد کریم بنزما بعد از یک کش و قوس دروازه تیم فرانسوی را باز کند و این شروعی بود بر بازگشت رئال مادرید برابر پاری‌سن ژرمن و حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا.

این اتفاق در مرحله یک‌چهارم نهایی برای ادوارد مندی نیز تکرار شد و باز هم کریم بنزما بود که با ایجاد فشار روی دروازه‌بان سنگالی چلسی گل سوم رئال مادرید برابر آبی‌ها را به ثمر رساند.

جان‌لوئیجی دوناروما، حالا در مصاحبه ای با وب سایت رسمی باشگاه پاری‌سن ژرمن‌، درباره حذف این تیم از لیگ قهرمانان صحبت کرده و می‌گوید: "بعد از شکست مقابل رئال مادرید شرایط سخت بود، بسیار سخت. ما درک می کنیم که چرا هواداران ناراضی هستند، اما متأسفانه این فوتبال است. ما باید حرکت کنیم. 

حذف از لیگ قهرمانان غم انگیز است، اما ما به آینده نگاه می کنیم. ما باید این فصل را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم و به هواداران و خودمان انگیزه‌ای برای تشویق کردن بدهیم."

دوناروما در ادامه گفت: "ما دور هم جمع شده‌ایم و به هم قدرت می‌دهیم. وقتی چنین ناامیدی بزرگی را تجربه می کنید، باید به ته آن برسید و سپس قوی تر از آن بیرون بیایید. اینجوری رشد می‌کنی، درست است؟

اگر بدانید برای تغییر اوضاع و عکس العمل چه کاری باید انجام دهید، به قدرت خواهید رسید.  این کاری است که ما باید انجام دهیم، به عنوان یک تیم قوی تر شویم، به جلو برویم."