گری نویل، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است که دیدارهای لیورپول از دیدارهای سیتی با تیم‌های قعر جدولی آسان‌تر است.

لیورپول - سیتی؛ کدام تیم قهرمان می‌شود؟
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیداری جذاب و تماشایی در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت و در نهایت دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند. 

این تساوی به این معناست که سیتی همچنان با  یک امتیاز بیشتر از لیورپول در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس می‌ماند و هفت هفته پایانی این رقابت‌ها هیجان و جذابیت بسیاری دنبال خواهد شد. 

کرگر پس از سوت پایان این بازی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:« تساوی نتیجه بهتری برای لیورپول بود چون منچسترسیتی باید در این بازی برنده می‌شد. من فکر می‌کنم دیدارهای خارج از خانه‌ای که هر دو تیم دارند در نهایت سرنوشت تیم قهرمان را مشخص خواهد کرد، چرا که من یک یا دو تساوی در این مسیر برای آنها می‌بینم!»

دیدارهای خارج از خانه لیورپول برابر نیوکاسل و استون ویلا خواهد بود، این در حالی است که سیتی باید در زمین وولوز، لیدز یونایتد و وستهام به میدان برود. 

سیتی روی کاغذ بازی‌های آسان‌تری را در پیش دارد و بسیاری از بازی‌های این تیم برابر تیم‌های قعر جدولی است. با این حال گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، معتقد است که این بازی‌ها دشوارتر از دیدارهای پیش‌روی لیورپول هستند. 

او در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« هر اتفاقی در رقابت‌های حذفی ممکن است رخ دهد اما ما در لیگ به بازی‌های سیتی نگاه می‌کنیم و فکر می‌کنیم که دیدارهای آسانی است. این به خاطر این است که لیورپول باید در دربی مرسی ساید و بازی برابر منچستریونایتد به میدان برود.»

نویل در ادامه اضافه کرد:« چنین بازی‌هایی در فصول عادی دشوار است اما این دو تیم در حال حاضر مشکل دارند. بازی برابر آنها ممکن است از بازی با هر تیمی که منچسترسیتی باید با آنها روبر شود آسان‌تر باشد. واتفورد در حال تلاش برای بقاست، لیدز باید پیروز شود و نیوکاسل هم باید برابر لیورپول به میدان برود.»

این ستاره سابق یونایتد با اشاره به دیدارهای پیش‌روی لیورپول گفت:« به بازی‌های لیورپول که دربی مرسی ساید و تاتنهام است نگاه می‌کنید و با خودتان فکر می‌کنید که این برنامه دشواری است اما اینطور نیست. من ترجیح می‌دهم در خانه برابر منچستریونایتد و اورتون بازی کنم تا این که در زمین وستهام به میدان بروم.»