یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ اخیرا روزهای دشواری را تجربه کرده است.

تهدید شدن به مرگ؛ کسب و کار جدید سرمربی بایرن!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، یولیان ناگلزمان می‌گوید پس از حذف بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا، در اینستاگرام 450 پیام با مضمون تهدید به مرگ دریافت کرده است. او در روز جمعه گفت: "در واقع بعد از هر بازی، صرف نظر از اینکه ما برنده شویم یا ببازیم، چنین پیام هایی را دریافت می کنم. واضح است که بسیاری می خواهند من را بکشند، اما حالا اکنون آنها به مادرم توهین می کنند و او ربطی به فوتبال و حذف ما ندارد. این حملات بسیار تند وحشیانه بود."

بایرن پس از شکست 0-1 در بازی رفت، روز سه شنبه با تساوی 1-1 مقابل ویارئال در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.  سرمربی بایرن در پاسخ به این سوال که چگونه با این موضوع برخورد کرده، گفت: "مردم آنچه را که می خواهند می نویسند و من هیچ اهمیتی نمی دهم. برخی از مردم به محض اینکه تلویزیون را خاموش می کردند، ادب و احترام را فراموش می کنند و کاملا از این دایره خارج می شوند. آنها هنوز فکر می کنند حق با آنهاست. این رفتار عجیبی است."

پس از بازی یک چهارم نهایی در لیگ قهرمانان مقابل ویارئال، خانواده حسن صالح حمیدزیج، مدیر ورزشی باشگاه نیز در شبکه های اجتماعی از تهدید به مرگ خبر داده بودند. یولیان ناگلزمان در ادامه گفت: "البته باشگاه سطح حفظ امنیت را افزایش نداده است. علاقه ندارم کسی را تحریک کنم و تا امروز عنوان یک خطر جدی روبرو نشده ام."

ناگلزمان پس از خروج از لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد فضای تیم کمی غم آلود است. این سرمربی 34 ساله روز جمعه از بازیکنان فوتبالش خواست وظیفه خود را در بوندسلیگا انجام دهند و این یعنی دو برد در دو بازی بعدی بوندسلیگا. بایرن روز یکشنبه با آرمینیا بازی می کند که در خطر سقوط قرار دارد و شش روز بعد در خانه برابر رقیب همیشگی، یعنی دورتموند. ناگلزمن گفت: "شما باید این غم را به انرژی تبدیل کنید."
با پیروزی مقابل بیله‌فلد، تیم مونیخی می‌خواهد برای دهمین قهرمانی متوالی در آلمان اسب خود را زین کند. پس از ناکامی در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا، این تنها شانس باقی مانده برای کسب قهرمانی اف سی بایرن است و آنها که در حال حاضر 9 امتیاز بیشتر دورتموند دارند ناگلزمان نگران شرایط بازیکنان چپ پای خود یعنی لوکاس هرناندز و وینگر کینگزلی کومان است و به نظر هر دو مشکل عضلانی دارند. نیکلاس سوله نیز پس از ابتلا به آنفولانزا هنوز در دسترس نیست.