مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک با اشاره به داوری دیدار اخیرشان مقابل پرسپولیس ابراز امیدواری کرد اشتباهات داوری به حداقل برسد.

امیدوار: مقابل پرسپولیس از داوری ضرر کردیم، اما..‌
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا امیدوار درباره آخرین شرایط تیم آلومینیوم اراک در آستانه دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل خلیج فارس ماهشهر عنوان کرد: خوشبختانه تیم در هفته‌های اخیر به آرامش نسبی رسیده و برد برابر پرسپولیس جو بسیار خوبی در شهر اراک به وجود آورده و بازیکنان نیز انگیزه بالایی برای موفقیت در جام حذفی پیدا کرده‌اند.

وی ادامه داد: کادر فنی تیم آلومینیوم و در راس آن آقای رحمتی توانسته‌اند روحیه بازیکنان را بالا نگه دارند و تمام اعضای تیم در حال حاضر آماده بازی نیمه نهایی هستند تا یک برد دیگر تقدیم به مردم اراک و استان مرکزی کنند.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به حضور تماشاگران در بازی مقابل خلیج فارس ماهشهر اظهار کرد: با پیگیری جدی مدیریت باشگاه و موافقت ستاد مبارزه با کرونا، خوشبختانه با حضور ۳۰ درصدی هواداران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک موافقت شد و بازیکنان آلومینیوم پس از دو سال، تماشاگران عزیز را در کنارشان دارند و امیدوارم این اتفاق مبارک، همراه با برد تیم و صعود به فینال جام حذفی همراه شود.

امیدوار با اشاره به داوری دیدار اخیر آلومینیوم مقابل پرسپولیس تاکید کرد: آقای افشاریان روز گذشته تاکید داشتند که باید آرامش داوران حفظ شود و ما هم چنین نظری داریم و از ابتدای فصل تاکنون همواره از قضاوت داوران حمایت کردیم، اما باید توجه داشت که هفته گذشته تمام کارشناسان داوری عنوان کردند یک پنالتی ما در دیدار مقابل پرسپولیس گم شد و یک پنالتی اشتباه به سود حریف اعلام شد ولی با این حال کار خودمان را انجام دادیم و به لطف خدا برنده شدیم.

مدیر تیم آلومینیوم اراک یادآور شد: باشگاه آلومینیوم به دنبال این است تا بدون هیاهو و وارد کردن فشار به جامعه داوری رویه‌اش را دنبال کند چراکه معتقدیم داور باید قضاوت خودش را انجام بدهد و امیدواریم اشتباهات داوری به حداقل برسد تا تیم‌ها متضرر نشوند