ثبت یک نتیجه ضعیف دیگر در کارنامه تیم فوتبال یوونتوس سبب شده که هواداران این تیم خواهان بازگشت سرمربی سابق بیانکونری شوند.

ناراضی از آلگری؛  یوونتوسی ها خواهان بازگشت کونته
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
یوونتوس شب گذشته در ادامه روند ضعیفی که از چند هفته قبل در پیش گرفته، در دقایق تلف شده نیمه دوم از شکست خانگی برابر بولونیای 9 نفره گریخت. این نتیجه به منزله کاهش بالقوه حاشیه امنیت بانوی پیر در رده چهارم جدول برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا بود.

این نتیجه کاسه صبر هواداران تیم را از عملکرد سرمربی تیم ماسیمیلیانو آلگری لبریز کرد. گویا در این میان حتی لاپو الکان، عضو خانواده آنیلی مالک شرکت اکسور(هلدینگی که باشگاه یوونتوس یکی از زیرمجموعه‌های آن است) هم خواهان برکناری مکس آلگری شده است. به اعتقاد گروهی از هواداران یوونتوس، این تیم باید با برکناری آلگری، شخصی که قبل از او هدایت یووه را برعهده داشت یعنی آنتونیو کونته را به نیمکت بیانکونری برگرداند. این در حالی است که روابط میان آندره‌آ آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس با کونته پس از استعفای سرمربی ایتالیایی در تابستان سال 2014 تیره شد و پس از انتصاب کونته به عنوان سرمربی اینتر در فصل 21-2020 این دو با یکدیگر وارد جنگی علنی شدند.

شب گذشته پس از تساوی یوونتوس مقابل بولونیا، آلگری گفت ترجیح می‌دهد که نیمه پر لیوان را ببیند و اینکه از عملکرد تیمش راضی است. این اظهارات او باعث شد خشم هواداران بیشتر شود. لاپو الکان هم با انتشار یک توئیت به اظهارات آلگری واکنش نشان داد و در آن نوشت: «ما چندان راضی نیستیم ... آلگری».

به تدریج انتشار پیام‌هایی با هشتگ «آلگری اخراج» در توئیتر فراگیر شد و در میان آنها بسیاری از کاربران کونته را بهترین گزینه برای جانشینی آلگری دانستند. این در حالی است که کونته با تاتنهام قرارداد دارد و با توجه به روندی که در این تیم در پیش گرفته، بعید نیست که فصل آینده هم در شمال لندن به کارش ادامه دهد.