حساس‌ترین بازی لیگ یک فرانسه در حالی با پیروزی 2 بر یک تیم میزبان به پایان رسید که تعداد گل‌های مردود از گل‌های سالم بیشتر بود!

تعداد گل‌های مردود از گل‌های سالم بیشتر بود!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، تیم های پاری‌سن‌ژرمن و مارسی برگزار کننده حساس ترین دیدار این هفته لیگ یک فرانسه بودند. شاگردان پوچتینو موفق شدند تقابل تیم های اول و دوم جدول رده بندی را با پیروزی دو بر یک به پایان برسانند.

پاریسی ها با کسب این پیروزی در آستانه قطعی کردن قهرمانی این فصل خود قرار گرفتند. امباپه و نیمار در شرایطی دو گل تیم‌شان در این دیدار را به ثمر رساندند که داور سه گل دیگر آنها را به علت آفساید مردود اعلام کرد.این آخرین گل مردود بازی پاریس و مارسی است؛ جایی که میهمان روی ارسال پایت و ضربه سر سالیبا به گل رسید ولی داور بعد از بازبینی صحنه آن را مردود اعلام کرد.

لیونل مسی در نیمه اول دو بار برای پاریس گلزنی کرد ولی هر دو گل به دلیل آفساید مردود شد. ستاره آرژانتینی پاریس در نیمه دوم با یک پاس زیبا امباپه را در موقعیت گلزنی قرار داد و این مهاجم فرانسوی بی درنگ دروازه حریف را باز کرد. داور بعد از بازبینی صحنه، این گل را هم به علت آفساید مردود اعلام کرد.

بعد از مردود شدن سه گل میزبان، در دقایق پایانی کار، شاهد رد یک گل تیم میهمان هم بودیم؛ گلی که اگر پذیرفته می شد، مارسی بازی را به تساوی می کشاند؛ اولین حمله جدید میهمان در دقیقه 81 به گل دوم این تیم تبدیل شد. ارسال پایت از روی ضربه ایستگاهی را سالیبا در دهانه دروازه به گل تبدیل کرد ولی داور آن را به کمک VAR و به علت آفساید نپذیرفت تا تعداد گل های مردود این بازی (4) بیشتر از گل های صحیح (3) باشد.