میسون مونت، مهاجم چلسی، امیدوار است که این تیم بتواند این بار در فینال جام حذفی برابر لیورپول پیروز شود.

انتقام فینال جام اتحادیه را از لیورپول می‌گیریم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، چلسی روز گذشته در دیدار نیمه نهایی جام حذفی انگلیس به مصاف کریستال پالاس رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

شاگردان توماس توخل با پیروزی در این بازی موفق شدند راهی دیدار فینال جام حذفی انگلیس شوند. این در حالی است که روز شنبه نیز لیورپول در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی به مصاف منچسترسیتی رفت و با پیروزی 2-3 برابر این تیم، حضورش در دیدار فینال را قطعی کرده بود. 

به این ترتیب دو تیم لیورپول و چلسی باید در دیدار نهایی جام حذفی انگلیس روبروی یکدیگر قرار بگیرند. این در حالی است که این دو تیم دیدار فینال جام اتحادیه این فصل را نیز برگزار کردند که با قهرمانی شاگردان یورگن کلوپ در ضربات پنالتی به پایان رسید. 

دو تیم در آن بازی به تساوی بدون گل رسیدند و پس از آن در ضربات جذاب و نفس‌گیر پنالتی پس از 10 ضربه که همگی آنها به گل تبدیل شده بود، این کپا آریزابالاگا بود که در نهایت پنالتی خودش را از دست داد تا لیورپول جام قهرمانی را بالای سر ببرد. 

میسون مونت شب گذشت پس از صعود چلسی به فینال و رویارویی دوباره با لیورپول گفت:« بدون شک حالا نوبت ماست که فینالی را در ویمبلی با پیروزی پشت سر بگذاریم. من در پنج فینال شکست خورده‌ام. حالا زمان آن رسیده که انتقام فینال جام اتحادیه را از حریف بگیریم.»