مارتا سیلچنکو، گلف‌باز جوان روس، شب گذشته با اتفاق جالبی روبرو شد.

دیدار غیرمنتظره با  ستاره های PSG در آسانسور! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، سیلچنکو که برای برگزاری تمرین و مسابقات به پاریس سفر کرده با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامش از اتفاق جالبی که برایش رخ داده بود خبر داد. 
این گلف‌باز 17 ساله اهل روسیه در حالی که در سالن بدنسازی هتلش حضور داشته قصد بازگشت به اتاق را داشت و وارد آسانسور شد که با صحنه عجیب و غیرمنتظره‌ای روبرو شد. 
بسیاری از ستاره‌های پاری سن ژرمن مانند کیلیان امباپه، لیونل مسی، سرخیو راموس، مارکینیوش، واینالدوم و مائورو ایکاردی درست در همان لحظه در همان آسانسور حضور داشتند و این باعث تعجب  و و خوشحالی این ورزشکاران جوان شد. 

سیلچنکو پس از آن سعی کرد که با ثبت چند تصویر، این خاطره باورنکردنی را برای خودش ماندگار کند. او سپس با انتشار این تصویر در صفحه اینستاگرامش نوشت:« یک روز عادی در باشگاه بدنسازی! خیلی اتفاقی با بهترین بازیکنان تمام دنیا در آسانسور برخورد کردم.»
تصاویری که او از رویایی با این بازیکنان پی اس جی منتشر کرده تا به حال بیش از 62 هزار لایک خورده و دنبال کنندگان بسیاری را نیز به صفحه شخصی او اضافه کرده است. 
پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لیگ فرانسه به مصاف مارسی رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسد تا در آستانه مسجل کردن عنوان قهرمانی خود در رقابت‌های این فصل فرانسه قرار بگیرد. 
نیمار و کیلیان امباپه دو گل پی اس جی در بازی شب گذشته را به ثمر رساندند.