رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد مدعی شد تیمش فردا شب باید ‌برابر لیورپول تهاجمی تر بازی کند.

رانگنیک: موفقیت لیورپول اتفاقی نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد بعد از کسب پیروزی مقابل نوریچ با هت‌تریک کریستیانو رونالدو، فردا شب در استادیوم آنفیلد به مصاف لیورپول می‌رود. رالف رانگنیک، سرمربی آلمانی شیاطین سرخ در نشست خبری پیش از این دیدار مدعی شد اگرچه مردم شانسی برای پیروزی این تیم قائل نیستند، اما ممکن است این اتفاق در مسابقه فردا شب رخ دهد.

رالف رانگنیک گفت: "همان‌طور که بعد از بازی ابتدای هفته نقابل نوریچ گفتم، ما باید جمع و جورتر باشیم، تعادل بیشتری هنگام مالکیت توپ داشته، باید تهاجمی‌تر و رو به جلو حرکت کنیم، اما ثبات داشته و به کار خود اطمینان داشته باشیم. همه بازیکنان باید به دنبال توپ باشند و این چیزی است که باید ‌برابر یکی از بهترین تیم‌های دنیا در زمینه خلق موقعیت گلزنی نشان دهیم. 

در اطراف محوطه جریمه خودی نیز باید در بهترین شرایط از نظر دفاعی باشیم، اما با ترکیب مناسب و رویکرد خوب در بازی، مقابل حریف خطرناک ظاهر شویم. این دیگر به خود ما بستگی دارد. ما قطعا به آنجا سفر خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را به‌دست آوریم، زیرا هدف اصلی این است. 

پس از نتایج اخیر، ما هنوز در رقابت برای کسب عنوان چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان هستیم، اما برای ماندن در این کورس باید تقریبا در همه بازی‌های بعدی خود پیروز شویم. ممکن است از نظر اکثر مردم شانسی برای پیروزی نداشته باشیم، اما اگر سطح خود را بالا ببریم احتمال دارد این اتفاق رخ دهد.

تقابل با یورگن کلوپ؟ او اگر بهترین مربی دنیا نباشد قطعا یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود. موفقیت سال‌های اخیر لیورپول اتفاقی نیست. آنها بازیکنان مناسبی را جذب کرده و از شر برخی بازیکنان نیز خلاص شدند. به همین دلیل آنها در این موقعیت قرار دارند.

احتمال توافق با اریک تن هاخ؟ من نمی‌دانم، این موضوع مربوط به باشگاه و هیئت مدیره است و به محض اینکه توافقی حاصل شود، خود باشگاه خبرش را اعلام خواهد کرد. اما این شایعات روی آماده سازی تیم برای بازی فردا تاثیری نمی‌گذارد. می‌توانید ببینید که سایر تیم‌های مدعی در این هفته امتیاز از دست دادند. پس حالا همه چیز معطوف به ثبات تیمی است و اگر این اتفاق رخ دهد، در پایان یونایتد احتمالا چهارم خواهد شد."