وین رونی، سرمربی دربی کانتی، قصد ترک این تیم پس از سقوط به لیگ یک را ندارد.

رونی: غمگینم اما دربی کانتی را باز برمی‌گردانم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، شکست دربی کانتی برابر کویینز پارک رنجرز و تساوی ردینگ برابر سوانسی به این معنا بود که شاگردان وین رونی باید از چمپیونشیپ خداحافظی کرده و راهی سطح سوم فوتبال انگلیس شوند. 
این اتفاق در حالی رخ داد که این تیم با محرومیت از سوی یوفا و کسر 21 امتیاز روبرو شد که نقش مهمی در سقوط آنها به لیگ یک ایفا کرد. 
این مهاجم افسانه‌ای سابق انگلیس نهایت تلاشش را روی نیمکت این تیم به کار گرفت تا از سقوط آنها ممانعت به عمل آورد اما در نهایت موفق نشد و حالا تصمیم دارد به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد. 
رونی پس از پایان بازی شب گذشته به اسکای اسپورت گفت:« ما سقوط کردیم اما من هرگز ندیدم که تیمی سقوط کند و چنین واکنشی از هواداران بگیرد. من فکر می‌کنم که این باورنکردنی بود. البته که من ناامید، غمگین و ناراحت هستم.»

او با اشاره به روند این تیم در روزهای آینده اظهار داشت:« ما به نوعی می‌توانیم خطی زیر تمامی اتفاقات که رخ داده بکشیم و تولد دوباره این باشگاه را آغاز کرده و سعی کنیم که با تمام توان پیش برویم. من می‌خواهم این باشگاه را از نو بسازم. اینجا باشگاهی خاصی است و همه ما به حضور در اینجا افتخار می‌کنیم. من می‌خواهم کسی باشم که بار دیگر روزهای خوب را به این تیم برمی‌گرداند.»
سرمربی دربی کانتی درباره شرایط این باشگاه اضافه کرد:« روند تغییر مالکیت باید هرچه زودتر رخ دهد و اگر این اتفاق نیفتد، می‌ترسم که کار این باشگاه تمام شود. اگر این اتفاق رخ ندهد، تردیدی جدی درباره آینده پیش می‌آید و این موضوع درباره آینده من در این تیم نیز صدق می‌کند. برای بازیکنان ناراحتم چون اگر اشتباه مدیریت قبلی نبود، ما با 52 امتیاز در منطقه امن بودیم اما این اشتباه هیچکس جز مالک قبلی باشگاه نبود.»