پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مطابق انتظار واکنش خاصی به شایعه توافق با ارلینگ هالند نشان نداد.

گواردیولا: امیدوارم یونایتد از لیورپول امتیاز بگیرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، در 24 ساعت اخیر اخبار زیادی در مورد توافق ارلینگ هالند با منچسترسیتی با دستمزد 500 هزار پوند در هفته شنیده شده است. در آستانه دیدار منچسترسیتی ‌مقابل برایتون، پپ گواردیولا ‌در مورد بازی امشب لیورپول و منچستریونایتد صحبت کرده و ابراز امیدواری کرد شیاطین سرخ قادر به کسب امتیاز در استادیوم آنفیلد باشند.

پپ گواردیولا گفت: "برایتون نیازی به پیروزی در خانه آرسنال و تاتنهام نداشت تا نشان دهد چه تیم خوبی است. من برایتون را بابت نحوه بازی و نتایجی که گرفته تحسین می‌کنم و این دیدار یک آزمون خوب برای ما خواهد بود. چالش فعلی مثل دو هفته گذشته است و ما همان یک امتیاز جلوتر هستیم. هر بازی یک فینال است و چالش و مبارزه تا پایان فصل ادامه خواهد داشت.

دیدار حساس لیورپول و یونایتد؟ به‌عنوان یک هوادار فوتبال این دیدار را تماشا می‌کنیم. من در خانه بازی را می‌بینم و می‌خواهم از نتیجه آگاه شوم. امیدوارم یونایتد امتیاز بگیرد، اما اگر در بازی‌های بعدی کار خود را درست انجام ندهیم اوضاع تغییری نمی‌کند. 

پشیمانی از ترکیب تیم برابر لیورپول؟ خیر. من نقطه نظرات طرفداران را درک می‌کنم، اما این ترکیب به دلایل زیادی روانه زمین شد. ‌کوین دی بروین و ایلکای گوندوگان آماده بازی کردن نبود و من در هتل در مادرید و لندن با کادر پزشکی صحبت کردم. ما به حرف آنها گوش داده و در ادامه تصمیم می‌گیریم و البته اطلاعات زیادی داریم که شما ندارید. اگر خسته بودیم که در نیمه دوم این‌قدر نمی‌دویدیم. برای بسیاری از مسابقات از کادرفنی خود شرایط بازیکنان را جویا شده و بعد تصمیم می‌گیرم.

شایعات جذب ارلینگ هالند؟ پاسخی برای سوال شما ندارم. نگرانی دیگری در سر دارم تا اینکه به این فکر کنم فصل آینده در باشگاه چه اتفاقی خواهد افتاد. ما در حال حاضر بدون مهاجم تخصصی بازی می‌کنیم. سال‌های زیادی و به خصوص زمانی که شرایط فوق العاده‌ای برای بازی‌های تیمم در ادامه فصل وجود دارد، به پنجره‌های نقل و انتقالات فکر نمی‌کنم."