تیم فوتبال نساجی با گل دقیقه 117 حامد شیری توانست از سد حریف سختکوش خود مس کرمان گذشته و حریف آلومینیوم در دیدار فینال شود.

نساجی یک - مس صفر؛ فینال!شهر خسته جام می خواهد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم نساجی و مس کرمان در حضور بیش از 32 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت این نساجی بود که توانست با گل دقیقه 117 حامد شیری از روی نقطه پنالتی، تیمش را به دیدار فینال بفرستد.

نیمه نخست این بازی اتفاق خاصی نداشت. یک بازی سرد و کسل کننده از سوی دو تیم که بدون هیچ موقعیت خاصی به پایان رسید و تنها نکته بازی، کارت زردهایی بود که مهدی سیدعلی به بازیکنان دو تیم نشان داد و البته توقف چند دقیقه‌ای مسابقه با تصمیم داور بازی که علت آن نیز حضور هواداران نساجی پشت نیمکت مسی‌ها بود.

در نیمه دوم نساجی به مانند نیمه اول مالک توپ و میدان بود و در دقیقه 49 اولین فرصت جدی بازی به‌دست آمد. یک پاس پشت مدافعین به کریم اسلامی رسید و این بازیکن در موقعیت تک به تک با شهریاری، سنگربان مسی‌ها قرار گرفت که این دروازه‌بان با کف دست، به زیبایی توپ اسلامی را راهی کرنر کرد.

در ادامه اتفاق خاصی به روی دروازه‌ها رخ نداد تا اینکه در وقت‌های اضافه ابتدا شوت جهان‌کهن از بالای دروازه نساجی به بیرون رفت و سپس شوت حردانی در وضعیت مشابهی راهی به دروازه حقیقی پیدا نکرد. در آخرین ثانیه بازی نیز ارسال نجفی از سمت چپ با ضربه سر کریم اسلامی همراه شد که شهریاری توپ را مهار کرد.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل در پایان 90 دقیقه بدون نتیجه بود و کار به وقت‌های اضافه کشیده شد. در این زمان نیز نساجی توپ و میدان را در اختیار داشت و شهریاری توانست با واکنشی دیدنی شوت راه دور نجفی را از گوشه دروازه به بیرون کشیده و راهی کرنر کند.

درحالی‌که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، در دقیقه 117 بی احتیاطی بازیکن مس درون محوطه جریمه و خطا بر روی مهدی نظری، منجر به خطای پنالتی به سود نساجی شد که حامد شیری کاپیتان قائمشهری‌ها توپ را برخلاف جهت حرکت گلر مس به تور دروازه چسباند تا نساجی با پیروزی یک بر صفر راهی دیدار فینال شود.

 بازی از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی 

سه‌شنبه: 30/01/1401 ؛ ساعت: 20:30