مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید علیرغم انتقادهای بسیاری که از او صورت گرفته قصد دارد تا پایان قراردادش در این تیم بماند.

آلگری: تا سه سال آینده باید من را در یووه ببینید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا ایتالیا به مصاف فیورنتینا رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

با توجه به پیروزی 0-1 این تیم در دیدار رفت، بیانکونری توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت با حساب 0-3 از سد حریفش عبور کرده و در فینال این رقابت‌ها با اینتر روبرو شود. 

آلگری پس از پایان بازی به مدیاست گفت:« هافبک‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند. آدرین رابیو بدون شک در نفوذهای هجومی بسیار خوب ظاهر شد و شانس خوبی هم داشت که در نهایت گلی که زد مردود اعلام شد. ما باید به این بازیکنان برای رسیدن به فینال برابر اینتر که یکی از اهداف این فصل بود تبریک بگوییم. ما چند روز دشوار را پس از تساوی برابر بولونیا سپری کردیم.»

او با اشاره به عملکرد فیورنتینا در بازی شب گذشته اظهار داشت:« فیورنتینا از نظر پاسکاری و سرعت تیمی بسیار خطرناک بود و اگر شانس نفوذ به آنها می‌دادید ممکن بود دردسرساز شود اما ما فرصت خوبی در ایجاد این فضاها برای حمله داشتیم و به خوبی دفاع کردیم. باید گل دوم را زودتر می‌زدیم اما پاس‌های اشتباهی در ضدحملات ارسال کردیم.»

این مربی ایتالیایی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود تمام انتقادها، سال دیگر هم شاهد حضور او روی نیمکت یووه خواهیم بود گفت:« سه سال دیگر! پیش از این هم گفته بودم که یوونتوس همیشه باید در کورس قهرمانی باشد. چیزی که بسیار من را ناراحت کرد شکست در بازی رو در رو برابر اینتر بود چون این نتیجه تعیین کننده سرنوشت لیگ است.»

سرمربی یووه درباره ناراحتی هواداران اضافه کرد:« این طبیعی است که وقتی نمی‌بریم ناراحت و ناامید باشیم اما این که در فاصله پنج بازی تا پایان لیگ در کورس قهرمانی نباشیم باعث آزار من نمی‌شود. این می‌توانید انگیزه‌ای برای فصل آینده باشد. ما می‌توانیم از این تجربه درس بگیریم و متوجه شویم که در فوتبال و زندگی نمی‌توان همیشه پیروز بود.»