امیر حسین روشنک، مسئول برگزاری بازی های جام حذفی در خصوص تعداد تماشاگرانی که می توانند برای تماشای دیدار پایانی جام حذفی وارد استادیوم آزادی شوند، توضیح داد.

توضیح روشنک در مورد تعداد تماشاگران جام حذفی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، او در این باره می گوید: همین الان جلسه شورای تامین درمورد دیدار فینال در استانداری تهران مشغول برگزاری است. آنجا در این مورد تصمیم می‌گیرند. افزایش ظرفیت از 30 درصد فقط با تصمیم ستاد کرونا و شورای تامین قابل انجام است. باشگاه‌ها و سازمان لیگ در این مورد تصمیم گیرنده نیستند و فقط می‌توانند برای افزایش ظرفیت درخواست بدهند. در نهایت با توجه به شرایط کرونایی حاکم، ستاد کرونا و شورای تامین برای افزایش دادن یا ثابت نگه داشتن سقف 30 درصد تصمیم گیری خواهند کرد.  بر اساس تصمیم قبلی 30 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی یعنی 25 هزار هوادار می‌توانند به ورزشگاه بیایند. با تقسیم این ظرفیت بین طرفداران نساجی و آلومینیوم، 12500 صندلی در اختیار طرفداران هر دو تیم قرار می‌گیرد. در حال حاضر این ظرفیت تغییری نکرده اما اگر در جلسه شورای تامین تصمیم جدیدی بگیرند، اعلام خواهد شد.

دیدار پایانی جام حذفی چهارشنبه شب در استادیوم آزادی بین تیم های آلومینیوم اراک و نساجی برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری جام حذفی هم چنین خرید بلیط دیدار پایانی از سوی باشگاه آلومینیوم اراک را غیر ممکن دانست و در این باره گفت: این اتفاق امکان‌پذیر نیست. با توجه به شرایط کرونایی پس از خرید بلیط، باید بحث تزریق دو دوز واکسن کنترل شود. اگر قرار باشد یک باشگاه خودش کل بلیط‌ها را خریداری کند و آنها را رایگان به هوادارانش بدهد، نمی توان این بحث را کنترل کرد. باید یک شخص با کد ملی خودش بلیط بخرد. مثل سابق نیست که با توجه به بلیط فروشی دستی یک باشگاه بلیط بخرد و آن را به هوادارانش بدهد. به همین دلیل بلیط فروشی الکترونیکی شد تا بدانیم بلیط به چه فردی فروخته خواهد شد.