رالف رانگنیک، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که آینده خوبی با اریک تن‌هاخ در انتظار این باشگاه خواهد بود.

رانگنیک: مشتاقانه منتظر کار با اریک تن‌هاخ هستم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، بعد از نتایج ضعیف که در ابتدای فصل منچستریونایتد با اوله گنار سولسشر کسب کرد، نهایتاً صبر سران این باشگاه به پایان رسید و سرمربی نروژی برکنار شد. بعد از شایعات فراوانی که وجود داشت نهایتاً این رالف رانگنیک آلمانی بود که به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ انتخاب شد و تا پایان فصل هدایت این تیم را برعهده گرفت. با این حال رانگنیک نیز نتوانست اوضاع منچستریونایتد را تغییر دهد و حالا این تیم در آستانه یک ناکامی بزرگ یعنی عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفته است.

رانگینک حالا در مصاحبه ای که با اسکای اسپورتس انجام‌داد درباره مسائل مختلف صحبت کرده است. او حالا ابراز تمایل کرده که هر چه زودتر به عنوان مشاور کار خود را در یونایتد آغاز کرده و سرمربی جدید این تیم یعنی اریک تن‌هاخ کمک کند.

رانگنیک به اسکای اسپورت گفت: "من مشتاقانه منتظر کار در نقش مشاور هستم و بدیهی است که به اریک تن‌هاخ تا آنجا که خودش می‌خواهد کمک خواهم کرد. تاکنون ما نتوانسته‌ایم با هم صحبت کنیم، هیچ تماسی با هم نداشتیم. او روی آژاکس تمرکز دارد، من اینجا تمرکزم را روی منچستر یونایتد قرارداده‌ام. بدیهی است که من بیش از حد مایل هستم که به اریک تن‌هاخ و هر کس دیگری در این باشگاه کمک کنم تا همه چیز را به سمت اتفاقات بهتر تغییر دهیم."

حمایت هواداران: " یک مشکل در مورد پل پوگبا وجود داشت، اما جدا از آن فکر می کنم هواداران در بازی مقابل نوریچ عالی بودند. برای من مهم است که نتیجه بگیریم، تا جایی که می توانیم خوب بازی کنیم، زیرا این روی روحیه فصل جدید تاثیر می گذارد."

مصدومیت های پیاپی بازیکنان: "باشگاه یک بخش پزشکی عالی دارد، این چیزی است که می توانم بعد از چهار و نیم یا پنج و نیم ماه گذشته بگویم. آنها در سطح بالایی قرار دارند، بنابراین چیزی وجود ندارد که در آنجا مورد بررسی قرار گیرد اما بدیهی است که اگر مثلاً  هفت بازیکن غایب برابر چلسی داریم اصلا اتفاق خوبی محسوب نمی شود اما همانطور که گفتم باید این سوال نیز مطرح شود که چرا چنین اتفاقی رخ می دهد؟"

آینده منچستر یونایتد: "برای من، اکنون مهم است که مراقب آینده باشگاه باشیم.  همانطور که گفتم، من قویاً معتقدم که چیزهای زیادی وجود دارد که با یک سرمربی جدید و امیدوارم با بازیکنان جدید بهتر شود و بهتر شود. معلوم است که تعداد زیادی از قراردادها در حال اتمام است و تعدادی بازیکن جدید وجود خواهند داشت. با این گروه از بازیکنان جدید و کیفیت بازیکنانی که در حال حاضر اینجا هستند، همراه با سرمربی جدید، من بسیار مطمئن هستم که فصل آینده خیلی بهتر خواهد بود."

همکاری با اریک تن‌هاخ: "در دو باشگاه اخیر من هرگز بازیکنی را بدون تایید سرمربی جذب نکردیم و من تقریباً مطمئن هستم که این مورد درباره اریک تن هاخ نیز صادق خواهد بود. من همچنین مطمئن هستم که اریک پیشنهاداتی را ارائه خواهد کرد، سپس به همراه هیئت مدیره احتمالاً خودم امیدوارم بازیکنان مناسب را انتخاب کنیم."

عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان: "این می تواند یک مزیت باشد، اما این بدان معنا نیست که ما چهار بازی باقیمانده را رها می کنیم.  برای ما واضح است، و این وظیفه ماست. این وظیفه ماست، که سعی کنیم بهترین نتایج ممکن را بگیریم."

کاپیتان فصل آینده منچستریونایتد: "من فکر می کنم منطقی نیست زیرا شما نمی دانید چه نوع بازیکنانی اینجا خواهند بود و تیم چگونه خواهد بود. من فقط می‌توانم بگویم که در گذشته چه کار کرده‌ام، زمانی مربی یا سرمربی بودم. من قویا معتقدم که کاپیتان باید توسط تیم انتخاب شود زیرا او را مدیر تیم می نامند و ما همیشه این کار را انجام می دادیم. ما همیشه هیئتی متشکل از چهار یا پنج بازیکن داشتیم، آن را spilkapitän می‌گفتیم که توسط بازیکنان انتخاب می‌شد، بازیکنی که بیشترین آرا را داشت در پایان کاپیتان تیم بود.  من این کار را کردم، می‌دانم که خیلی از سرمربیان این کار را انجام نمی‌دهند."