توماس توخل، سرمربی چلسی تایید کرد که شرایط فعلی این باشگاه تاثیر منفی روی پنجره نقل و انتقالاتی این تیم دارد.

توخل: دست چلسی در جذب بازیکن بسته است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، قرار گرفتن رومن آبراموویچ در فهرست افراد تحریم شده از سوی دولت انگلیس باعث شده که شرایط برای باشگاه چلسی بسیار دشوار و پیچیده شود. 

پس از این اتفاق، دولت انگلیس محدودیت‌های مالی‌ای را نیز برای باشگاه چلسی در نظر گرفت که باعث شده این تیم توانایی جذب هیچ بازیکنی را تا مشخص شدن مالک بعدی خودش نداشته باشد و روند تعیین مالک بعدی نیز هنوز به پایان نرسیده است. 

توخل در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره شرایط خاص به‌وجود آمده برای تیمش اظهار داشت:« هرگز نمی‌توان از همه چیز مطمئن بود اما ما می‌توانستیم اهدافی داشته باشیم و با بعضی از بازیکنان ارتباط برقرار کنیم و شرایط آنها را برای نقل و انتقالات جویا شویم. حالا دست‌مان بسته است. می‌توانیم مذاکراتی را در تیم انجام دهیم اما نمی‌توانیم اقدامی در این زمینه داشته باشیم.»

او با ابراز ناراحتی از وضعیت ایجاد شده گفت:« این موقعیت برای ما ایده‌آل نیست اما شرایط فعلا همین است. تا جایی که من می‌دانم کسی تجربه این اتفاق را از قبل نداشته و به این‌ترتیب اولین بار است که چنین چیزی را تجربه می‌کند.»

این مربی آلمانی با اشاره به تعهدش به چلسی اضافه کرد:« ما سعی می‌کنیم تعهد خودمان و اشتیاقی که برای کمک به این تیم داریم؛ نشان دهیم و شاید ارسال این پیام برای من بسیار مهم باشد: من متعهد هستم، من اشتیاق بسیاری برای کار دارم و بی‌صبرانه در انتظار آینده هستم. به محض این که بتوانیم کار را آغاز می‌کنیم و با این که راه حلی در حال حاضر نداریم اما سعی می‌کنیم نگاه مثبتی به شرایط داشته باشیم.»