یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از عملکرد سادیو مانه در ترکیب تیمش بسیار راضی است.

کلوپ: شاید سادیو مانه برنده توپ طلا باشد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان به مصاف ویارئال رفت و با دو گل از سد این تیم عبور کرد. 
گل اول این بازی روی اشتباه بازیکن ویارئال و با سانتر جوردن هندرسون به ثمر رسید و لحظاتی بعد نیز این سادیو مانه بود که اختلاف را دو برابر کرد تا لیورپول با خیالی آسوده قدم به بازی برگشت بگذارد. 
مانه با تک گلی که به ثمر رساند موفق شد بیستمین گل این فصل را به نام خودش به ثبت برساند و با رکورد دیدیه دروگبا به‌عنوان بهترین گلزن آفریقایی مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیز برابر شود. 
کلوپ پس از بازی شب گذشته در پاسخ به این سوال که آیا مانه شایستگی دریافت توپ طلای 2022 را دارد یا خیر گفت:« او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنی خارق العاده است. من هیچ اطلاعی از سیستم انتخاب نامزدهای دریافت توپ طلا ندارم و واقعا این روند را به‌طور صددرصد درک نمی‌کنم.»

او با اشاره به عملکرد خوب این بازیکن اضافه کرد:« او بازیکنی در کلاس جهانی و درجه یک است و عملکرد بسیار خوبی برای ما دارد. من دقیقا نمی‌دانم چرا این سوال را الان مطرح کردید که فصل هنوز تمام نشده است اما اگر کسی می‌خواهد جایزه‌ای تاریخی ببرد باید برنده توپ طلا باشد.»
این مربی آلمانی درباره نقش سانه در تیمش اظهار داشت:« همیشه همین‌طور بوده، اگر مسی یا رونالدو نباشید پس باید قهرمان لیگ قهرمانان باشید که ما هنوز به این موفقیت دست نیافته‌ایم و چند هفته فرصت داریم تا ببینیم شرایط به چه شکل ادامه خواهد یافت. سادیو می‌خواهد در موفقیت ما نقش داشته باشد، به تیم کمک کند و این چیزی است که من بسیار دوست دارم.»