عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروهک‌های تروریستی یک سرشان به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

همه گروهک‌های تروریستی ریشه‌ در رژیم صهیونیستی دارند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: همه گروهک‌های تروریستی یک سرشان به رژیم صهیونیستی می‌رسد.

دکتر ابراهیم رضایی در مراسم روز جهانی قدس در روستای زیارت دشتستان با گرامی‌داشت روز جهانی قدس، اظهار داشت: در اروپا و آمریکا و در سراسر دنیا هم این روز را گرامی می‌دارند، اینها نشانه بزرگی امام خمینی و انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی مرکزی برای اشاعه تروریسم و کشتار بی‌گناهان است خاطرنشان کرد: چیزی جز ویرانی و نسل‌کشی از این رژیم نمی‌بینیم. ماهیت این رژیم بر اساس قتل عام افراد بی‌گناه است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کشتار افراد برای این رژیم عادی است، ادامه داد: با کسانی که اعتقادی به حقوق بشر ندارد نمی‌توانیم مذاکره و رابطه‌ای داشته باشیم.

رضایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به فلسطین اکتفا نکرده‌ اضافه کرد: شعارشان از نیل تا فرات بوده و اگر مقاومت اسلامی جلوی آنها نمی‌ایستادند چه بسا امروز به تهران رسیده بودند. همه گروهک‌های تروریستی یک سرشان به رژیم صهیونیستی می‌رسد و ریشه در این رژیم دارند.

وی ادامه داد: صهیونیست‌ها از همه دشمنان ملت ایران حمایت می‌کنند؛ گروه‌های مختلف مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مورد حمایت رژیم صهیونیست‌ها بوده‌اند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات روستای زیارت، خواستار حل مشکلات آن به‌ویژه در زمینه تامین آب، لایروبی کانال‌های زهکشی و تعریض راه ورودی روستا شد و گفت: اعتبار مناسبی برای لایروبی کانال‌های زهکشی در نظر گرفته شده است.