فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» به حادثه اخیر در رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی یکی از آسیب‌پذیرترین و ضعیف‌ترین دولت نامشروع جهان است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

فداحسین مالکی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «رسالت» به حادثه اخیر در رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی یکی از آسیب‌پذیرترین و ضعیف‌ترین دولت نامشروع جهان است. این رژیم جعلی باوجوداین‌که همواره درحال یورش به ملت‌های مسلمان منطقه هستند، اما درعین‌حال ترسوترین و ضعیف‌ترین موجودات هستند.وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی هیچ‌وقت تصور نمی‌کرد، چنین ضرباتی را متحمل شود و آسیب‌پذیری‌اش به حدی باشد که حتی در داخل خود اورشلیم مورد حمله قرارگیرد. مالکی تأکید کرد: بسیاری از تحلیلگران داخلی این ‌رژیم به ضعف شدید دولت نتانیاهو پی برده‌اند و این اتفاق نشان داد که در مقابل حوادث خطرناک و زیاده‌خواهی‌های احمقانه‌ای که در اقصی نقاط دنیا انجام می‌دهند، بی‌دفاع هستند و حادثه اخیر در اورشلیم ضعف‌های رژیم صهیونیستی را برملا کرد.این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حادثه اخیر در اورشلیم ضعف‌های رژیم صهیونیستی را برملا کرد و مشت پوچ آن‌ها را باز کرد و این اتفاق نشان داد که حتی نمی‌توانند امنیت حساس‌ترین مراکز هسته‌ای و نظامی خود را تأمین کنند و فقط طبل توخالی هستند و حتی سؤال است که بااین‌همه ناتوانی چطور در کشورهای مختلف اسلامی مسلمانان را با یکدیگر درگیر می‌کنند؟

او ادامه داد: بنابراین ملت مسلمان با این اتفاق باید آگاه شوند که خداوند دشمن آن‌ها را احمق و ضعیف آفریده است. نکته دوم نیز این است که نگرش خطرناک نتانیاهو و صهیونیست‌های افراطی در ترور دانشمندان دنیا یک برگ تلخ و زشتی در تاریخ این رژیم جعلی است.مالکی اظهار می‌کند: منظور آن است که نتانیاهو هیچ آورده و افتخاری برای ارائه و نمایش به ملت خودش ندارد. می‌خواهد بگوید من دانشمندان ایرانی یا عراقی را ترور کرده‌ام؟ همین کارنامه پر از پوچ و ترور او نیز نشان از ترسو و بزدل بودن اوست و حادثه اخیر در قلب اورشلیم نیز مهر تأییدی بر آن بود.این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در انتها گفت: چند موشکی که در اقصی نقاط این سرزمین اشغالی خورده است، تمام معادلات آن‌ها را به‌هم‌ریخته و برنامه‌های امنیتی‌شان را زیر سؤال برده است و تازه مردم متوجه شده‌اند که چه خبر است.