منچسترسیتی برای اینکه تردیدهای ارلینگ هالند را از بین ببرد، به زودی با پپ گواردیولا تا 2025 تمدید خواهد کرد.

وعده وسوسه‌انگیز سیتی؛ هالند از رئال دورتر شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، آینده ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند همچنان در هاله ای از ابهام است. دو روز پیش بود که باشگاه دورتموند وجود بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد هالند را تایید کرد و به طور ضمنی اعلام شد که این بازیکن در پایان فصل جدا می شود. رئیس باشگاه دورتموند در مصاحبه خود تاکید داشت که بهترین جانشین را برای هالند جذب خواهند کرد.

از منچسترسیتی و رئال مادرید به عنوان تنها گزینه های جدی هالند نام برده می شود و سیتی هم بیشترین شانس را برای جذب او دارد. پیشنهاد مالی سیتی بهتر از رئال است و ضمن اینکه هالند مشکلی همچون رقابت با کریم بنزما را نیز پیش رو نخواهد داشت. او اگر به سیتی برود، مهاجم اصلی و بی رقیب محسوب خواهد شد ولی در رئال باید با بنزما رقابت کند.

طبق ادعای سان، مسئولان سیتی برای اینکه از هر جهت رضایت هالند را جلب کنند، به وی وعده داده اند که به زودی با پپ گواردیولا نیز تمدید خواهد شد تا او با اطمینان راهی این باشگاه شود. قرارداد پپ با سیتی تا پایان فصل بعد اعتبار دارد ولی گویا همه توافقات برای تمدید دو ساله این قرارداد انجام شده و پپ تا 2025 در سیتی ماندگار خواهد بود. به زودی خبر تمدید قرارداد گواردیولا اعلام خواهد شد و سپس هالند می تواند با خیالی آسوده، سیتی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند.