سید محمد موسوی در تمرین رویت شده، اما همه والیبال دوستان منتظر قطعی شدن خریدهای هیجان انگیز پیکان هستند.

مسی و نیمار در آسمان والیبال ایران!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، پیکان که با هدایت پیمان اکبری از بحران لیگ قبلی درآمد و در سال 1400 توانست تا فینال پیش برود، با شکست مقابل شهداب به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد. برگزاری جام باشگاههای آسیا در تهران باعث شد تا برخلاف سال های گذشته دو تیم از ایران در این رقابت ها حضور پیدا کنند.

در این میان مدیران باشگاه پیکان از فرصت استفاده کرده و در تلاش برای تقویت تیم خود برای رسیدن به قهرمانی در آسیا هستند؛ اتفاقی که پیش از این پیکانی ها 7 بار آن را تجربه کردند. 

موسوی آمد، معروف نه

اولین خرید بزرگ پیکان برای حضور در جام باشگاههای آسیا سیدمحمد موسوی، ستاره سرعتی زن تیم ملی در سال های اخیر بود. موسوی که فصل اخیر را در ترکیب فنرباغچه گذراند و در چند ماه آخر به دلیل مصدومیت و محدودیت تعداد بازیکنان خارجی نتوانست مثل اوایل فصل در ترکیب ثابت تیمش قرار بگیرد، بعد از یک حضور کوتاه مدت در جام رمضان امارات، به پیشنهاد پیکانی ها پاسخ مثبت داد و بعد از چند سال بار دیگر پیراهن این تیم را پوشید. این بازیکن باتجربه که از سوی عطایی به تیم ملی دعوت نشده، از دیروز در تمرینات پیکان حضور پیدا کرد. 

از سوی دیگر صحبت هایی مبنی بر حضور سعید معروف در ترکیب پیکان به گوش می رسد. پاسور باتجربه والیبال ایران که از تیم ملی خداحافظی کرده، با فنرباغچه تا نیمه نهایی سوپرلیگ ترکیه پیش رفت، اما در رسیدن به فینال ناکام بود. باید دید مذاکرات پیکانی ها با معروف به کجا می انجامد و آیا بعد از چند سال معروف در ایران به میدان خواهد رفت یا خیر.

"اوکی" اولیه از انگاپت و عبدالعزیز

بدون شک نیمیر عبدالعزیز، پشت خط زن هلندی و اروین انگاپت دریافت کننده فرانسوی تیم مودنا که نتوانستند همراه با این تیم به فینال سری آ راه پیدا کنند، جزو ستاره های شاخص والیبال دنیا در سال های اخیر بوده اند و حضور آن ها در تهران می تواند بازتاب های زیادی در رسانه های دنیا داشته باشد. حتی برخی کارشناسان معتقدند این ستاره ها می توانند باعث بالا رفتن سطح جام باشگاههای آسیا شوند؛ اگرچه در سال های اخیر هم ستاره هایی همچون کوبیاک و موزرسکی در ترکیب تیم های دیگر در این رقابت ها به میدان رفته اند. انگاپت و عبدالعزیز که با پیکان به توافق اولیه رسیده اند، احتمالا بعد از توافق نهایی به زودی به تهران سفر می کنند تا در هفته آخر اردیبهشت ماه برای این تیم در جام باشگاههای آسیا به میدان بروند.

ترکیب کهکشانی پیکان

با اضافه شدن خریدهای احتمالی پیکان و بازیکنان ملی پوش به تمرینات این تیم در روزهای آینده، پیمان اکبری یک تیم کهکشانی را در اختیار خواهد داشت که به اعتقاد برخی حتی می تواند در جام باشگاههای جهان هم مدعی باشد.

ترکیب احتمالی پیکان در جام باشگاههای آسیا را مشاهده می کنید:

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، اروین انگاپت، نیمیر عبدالعزیز، پوریا فیاضی، آرمین تشکری و محمدرضا حضرت پور(لیبرو)

این ترکیب که جمعی از ستاره های والیبال ایران و جهان را در خود جای داده، باعث نیمکت نشینی بازیکنانی همچون حمزه زرینی، پوریا یلی، محمدطاهر وادی و... هم خواهد شد که می توانند در ترکیب اصلی هم قرار بگیرند.