کارلوس کاروالهال، سرمربی براگا، می‌گوید دوست ندارد در شرایط سرمربی تیم پیام نیازمند باشد.

حمایت سرمربی سابق طارمی از سرجیو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، براگا این هفته در رقابت‌های لیگ پرتغال به مصاف بلننسز رفت و موفق شد با یک گل از سد این تیم قعر جدولی عبور کند. 

کارلوس کاروالهال، سرمربی براگا، پس از بازی به حمایت از پائولو سرجیو، سرمربی پورتیموننزه، پرداخت و همچنین درباره آینده تیمش صحبت کرد. 

او درباره این بازی اظهار داشت:«ما از ابتدا به دنبال گلزنی بودیم. بلننسز سبک بازی مستقیم‌تری داشت و این به ما اجازه داد که جریان بازی را در دست گرفته و پس از تنها 20 دقیقه توپ‌های بیشتری را در اختیار داشته باشیم. پس از آن توانستیم جایگاه بهتری داشته باشیم و توانستیم کنترل توپ و بازی را در دست بگیریم.»

با توجه به اینکه سوژه خبری اخیر لیگ پرتغال موضوع تبانی در بازی  پورتو مقابل پورتیموننزه است، این سئوال از کاروالهال هم پرسیده شد. جالب اینکه او قبلا در ریوآوه سرمربی مهدی طارمی بود که درخشش و هت تریکش  یک سوی این اتهامات است. سرمربی براگا با اشاره به شرایط پورتیموننزه ادامه داد:«من دوست ندارم جای پائولو سرجیو و در چنین شرایطی باشم. هیچ هیئت مدیره یا مدیرعاملی نمی‌تواند در کاری که مربی برای تیم انجام می‌دهد دخالت کند. ما مربیان در نهایت مسئول اصلی هدایت تیم هستیم و اگر این موضوع زیر سوال برود، ما قدرت خودمان را از دست می‌دهیم.»

این صحبت کاروالهال در توضیح این موضوع بود که چرا سرجیو در بازی پورتو از ترکیب اصلی استفاده نکرده و مسبب شکست سنگین تیمش شده است. 

او در پاسخ به سوالی درباره آینده‌اش گفت:«من تا پایان فصل قرارداد دارم و باید به براگا متعهد باشم. از صبح تا شب به این که چطور برای پیروزی تیم تلاش کنم فکر می‌کنم. در حال حاضر نگران چیزی نیستم و مشکلی هم با کسی ندارم.»