استفانو پیولی، سرمربی میلان پیش از بازی فردای تیمش مقابل ورونا تمدید جالبی از کارلو آنجلوتی انجام داد.

پیولی: آنجلوتی به مغز و قلب بازیکنانش نفوذ می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، میلان امیدوار است فردا سه امتیاز حساس را مقابل هلاس ورونا کسب کند تا خود را یک قدم دیگر به فتح اسکودتو نزدیک‌تر کرده باشد. از طرف دیگر پیروزی 4-2 اینتر مقابل امپولی در بازی دیروز به این معنی است که آنها اکنون یک امتیاز از تیم پیولی جلوتر هستند و فشار بیشتری را بر میلان وارد می‌کنند. 

پیولی پیش از دیدار فردای تیمش گفت: "ما اکنون در نقطه‌ای هستیم که همه بازی‌ها روی هدف نهایی تاثیر داشته و خواهند داشت. توجه و انگیزه زیادی از تیم دیدم. ما می دانیم که ورونا می‌تواند برای ما مشکلاتی ایجاد کند، اما مشکلاتی که اخیرا و جاهای دیگر با آن روبه‌رو بوده‌ایم باعث رشد ما شده است. زمان آن رسیده است که نشان دهیم نه‌تنها خوب هستیم، بلکه می‌توانیم بهترین باشیم."

پیولی در ادامه گفت: "مراحل مختلف همیشه یکسان است. ما می‌خواهیم سعی کنیم بر بازی‌ها مسلط شویم، بنابراین باید از ابتدا تا انتها یک تیم باشیم. ما نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را در ذهن خود داریم که رئال با قلب، روحیه و ذهنیت خود آن را برد، شما باید در هر بازی حداکثر تلاش را انجام دهید. اکنون به هفت امتیاز نیاز داریم تا کار خارق العاده‌ای انجام دهیم و نشان دهیم که در این لیگ بهترین هستیم. ما باید مثل میلان بازی کنیم‌.

وضعیت زلاتان ابراهیموویچ: "ما می‌دانیم که او چقدر برای ما مهم است. او هر کاری می‌کند تا به ما کمک کند."

پیولی درباره کارلو آنچلوتی هم صحبت کرد و گفت: "افسانه. او در همه چیز برتر است. من خیلی او را نمی‌شناسم، اما فکر می‌کنم او توانایی فوق العاده‌ای برای ورود به مغز و قلب بازیکنان دارد، این بهترین ویژگی یک مربی است."