متئو آلِمانی، مدیر فوتبال بارسلونا، اعلام کرد که این باشگاه در حال مذاکره برای تمدید قرارداد گاوی است.

گاوی می‌خواهد سال‌ها در بارسلونا بماند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که تابستان شلوغ و پر کاری پیش روی مدیران بارسلونا قرار دارد و مدیران این تیم در تلاش هستند تا بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرند. 

علاوه بر جذب بازیکنان جدید و مدنظر ژاوی هرناندز، تمدید قرارداد با ستاره‌های جوان و آینده‌دار بارسا نیز در دستور کار مدیران این باشگاه برای تابستان پیش‌رو قرار دارد.

یکی از این بازیکنان گاوی است که موفق شده در طول دوران حضورش در ترکیب بارسا عملکردی درخشان از خودش ارائه کرده و توجه بسیاری را به خود جلب کند. ژاوی تاکید بسیاری روی حفظ این بازیکن دارد و بارسا نیز به هیچ وجه حاضر به از دست دادن او نیست. 

آلِمانی پیش از پیروزی شب گذشته برابر رئال بتیس به مووی استار گفت:« گاوی می‌خواهد در نوکمپ بماند. ما از مدت‌ها قبل در حال مذاکره با نمایندگان و مدیر برنامه این بازیکن هستیم تا زمینه حضور طولانی مدت او در بارسا در سال‌های پیش‌رو را فراهم کنیم.»

مدیر فوتبال باشگاه بارسلونا درباره شرایط دروازه‌بان‌های این تیم در فصل آینده اظهار داشت:« نتو و ترشتگن دروازه‌بان‌های خوب و بزرگی هستند. این بازیکن برزیلی یک سال دیگر با ما قرارداد دارد و ما هم دو دروازه‌بان جوان شامل آرناو تناس و اینیاکی پنیا داریم که از آنها بسیار راضی هستیم. ما پوشش خوبی در این پست داریم.»

او درباره پیش‌بینی‌اش از جایگاه بارسلونا در پایان فصل جاری اضافه کرد:« بارسلونا باید در صدر جدول قرار بگیرد. جایگاه ذاتی ما اینجاست و جنگیدن برای صدرنشینی چیزی است که در طبیعت ما وجود دارد اما در حال حاضر امیدوار هستیم که بتوانیم جایگاه دوم این فصل را به دست آوریم.»