ناکامی منچستریونایتد در کسب سهمیه تاثیری مستقیم روی دریافتی بازیکنان این تیم خواهد داشت.

عواقب تلخ یک ناکامی؛  منچستری ها نقره‌داغ شدند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد روز گذشته در زمین برایتون به میدان رفت و در نهایت با 4 گل شکست خورد. یک باخت پرگل ناباورانه که هرگونه شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان را از شیاطین سرخ گرفت. به فاصله تنها دو بازی تا پایان فصل، یونایتد حتی ممکن است سهمیه لیگ اروپا را نیز از دست بدهد و به لیگ کنفرانس برود.

این پنجمین سال متوالی است که دست یونایتد از کسب جام باز می ماند و از سال 2013 نیز نتوانسته فاتح لیگ برتر شود. عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای یونایتد، طبعات ورزشی و اقتصادی سنگینی خواهد داشت و این را بازیکنان نیز حس خواهند کرد.

طبق گزارش امروز نشریه دیلی میل، فصل بعد از دستمزد تمامی بازیکنان، 25 درصد کسر خواهد شد. درآمد باشگاه با کاهش قابل توجهی روبرو خواهد شد و چاره ای نیست جز اینکه روی دریافتی های بازیکنان نیز تجدیدنظر جدی شود. برای مثال کریستیانو رونالدو که هم اکنون هفته ای 380 هزار پوند دریافت می کند، فصل بعد 288 هزار پوند دریافتی خواهد داشت. دستمزد داوید دخیا نیز از 375 هزار پوند به 381 هزار پوند کاهش خواهد یافت. هنوز مشخص نیست که رونالدو پس از ناکامی بزرگ یونایتد، فصل بعد نیز در این باشگاه خواهد ماند یا خیر. در 20 سال اخیر سابقه نداشته که رونالدو در لیگ قهرمانان به میدان نرود.