کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد سه بار دروازه نوریچ را باز کرده و موفق به ثبت هت‌تریک شد.

پاسخ تکراری رونالدو؛ از من انتقاد نکنید! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته اتفاقات عجیبی برای کریستیانو رونالدو رخ داده و او روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کرد. بعد از شکست منچستریونایتد در استادیوم گودیسون پارک برابر اورتون بود که کریستیانو رونالدو هنگام خروج از زمین، گوشی موبایل یک نوجوان 14 ساله و مبتلا به اوتیسم را شکست تا به‌شدت از سوی هواداران فوتبال مورد انتقاد قرار گیرد. حتی عذرخواهی این ستاره پرافتخار در اینستاگرام نیز افاقه نکرد و در نهایت خانواده این پسر 14 ساله همچنان دلخور ماندند. اما کریستیانو رونالدو امروز سه بار موفق به باز کردن دروازه نوریچ شد.

در دقیقه هفتم این دیدار بود که پرس شدید آنتونی الانگا و توپ ربایی او از گیبسون در سمت راست زمین باعث شد این ستاره جوان با ارسال عرضی خود، کریستیانو رونالدو را مقابل دروازه خالی و در وسط محوطه جریمه پا به توپ کند و این ستاره 37 ساله و پرتغالی نیز به‌راحتی دروازه نوریچ را باز کرد.  اما در دقیقه 32 بود که این بار روی ارسال یک کرنر از سمت راست، کریستیانو رونالدو با پروازی بلند و ضربه سر دقیق خود در محوطه موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

جالب اینجاست کریستیانو رونالدو 17 سال و 81 روز از آنتونی الانگا بزرگتر است و این بیشترین اختلاف سنی بین گلزن منچستریونایتد و پاسور ‌گل در تاریخ لیگ برتر به‌شمار می‌آید. برتری در مسابقه امروز معدود شانس‌های شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان این فصل را حفظ خواهد کرد.

اما شب فوق العاده ستاره پرتغالی در دقیقه 75 تکمیل شد. کریستیانو رونالدو این بار با نواختن بک ضربه ایستگاهی فوق العاده موفق به گلزنی شده و هت‌تریک خود را تکمیل کرد. کریستیانو رونالدو شصت هت‌تریک در دوران حرفه‌ای خود در رده باشگاه و ملی و 50 هت‌تریک در عرصه باشگاهی داشته است. همچنین رونالدو 58 بار در دوران ورزشی خود مستقیما از ضربات ایستگاهی قادر به باز کردن دروازه تیم‌های حریف بوده است. این اولین گل کریستیانو از روی‌ ضربه ایستگاهی از سپتامبر 2020 بود و جالب اینجاست او به رکورد 58 گل ایستگاهی، دقیقا مانند لیونل مسی رسید. همچنین رونالدو در 16 فصل اخیر حداقل 20 بار در طول یک فصل رده باشگاهی موفق به گلزنی شده است.