کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی منچستریونایتد در همان نیمه اول دو بار دروازه نوریچ را باز کرد.

درخشش رونالدو برای فراموشی هفته دشوار (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته اتفاقات عجیبی برای کریستیانو رونالدو رخ داده و او روزهای پرحاشیه‌ای را سپری کرد. بعد از شکست منچستریونایتد در استادیوم گودیسون پارک برابر اورتون بود که کریستیانو رونالدو هنگام خروج از زمین، گوشی موبایل یک نوجوان 14 ساله و مبتلا به اوتیسم را شکست تا به‌شدت از سوی هواداران فوتبال مورد انتقاد قرار گیرد. حتی عذرخواهی این ستاره پرافتخار در اینستاگرام نیز افاقه نکرد و در نهایت خانواده این پسر 14 ساله همچنان دلخور ماندند. اما کریستیانو رونالدو امروز و در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه نوریچ شد.

در دقیقه هفتم این دیدار بود که پرس شدید آنتونی الانگا و توپ ربایی او از گیبسون در سمت راست زمین باعث شد این ستاره جوان با ارسال عرضی خود، کریستیانو رونالدو را مقابل دروازه خالی و در وسط محوطه جریمه پا به توپ کند و این ستاره 37 ساله و پرتغالی نیز به‌راحتی دروازه نوریچ را باز کرد.  اما در دقیقه 32 بود که این بار روی ارسال یک کرنر از سمت راست، کریستیانو رونالدو با پروازی بلند و ضربه سر دقیق خود در محوطه موفق به زدن گل دوم تیمش شد.

جالب اینجاست کریستیانو رونالدو 17 سال و 81 روز از آنتونی الانگا بزرگتر است و این بیشترین اختلاف سنی بین گلزن منچستریونایتد و پاسور ‌گل در تاریخ لیگ برتر به‌شمار می‌آید. برتری در مسابقه امروز معدود شانس‌های شیاطین سرخ برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در پایان این فصل را حفظ خواهد کرد.