محرم نویدکیا در مصاف با پیکان محمد کریمی و گئورگی گولسیانی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، از ساعت 19 امروز یکی از دیدارهای هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه دستگردی اکباتان میان دو تیم پیکان و سپاهان برگزار خواهد شد. دیداری که محرم نویدکیا در کنفرانس خبری پیش از مسابقه بر اهمیت کسب سه امتیاز از آن تاکید کرد و اعتقاد دارد در صورتی که سپاهان در این مسابقه سه امتیاز را بگیرد، می‌تواند شرایط روحی و روانی خوبی در سه بازی باقی مانده داشته باشد.

با این وصف محرم نویدکیا با تمام توان تیمش را به مصاف پیکان خواهد فرستاد تا تیمش چهاردهمین برد فصل را در تهران رقم بزند و 49 امتیازی شود. او البته در این مسابقه با محرومیت گئورگی گولسیانی یکی از مدافعان اصلی‌اش روبرو شده و محمد کریمی یکی دیگر از بازیکنانش که در مرکز زمین همواره در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد نیز در این بازی حضور ندارد. ضمن اینکه محمدرضا مهدی زاده تنها مصدوم تیم به شمار می‌رود. البته آنها مدت‌هاست در خط میانی به دلیل مصدومیت رباط صلیبی حسن شوشتری را در اختیار ندارند.

در خط دفاعی انتظار می‌رود که شاهد بازگشت عزت پورقاز و زوج سازی او با محمد نژادمهدی باشیم و در خط میانی نیز جلال علی‌محمدی احتمالا بار دیگر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. 

اگر رشید مظاهری انتخاب نویدکیا در خط دروازه بدانیم بار دیگر شاهد حضور امید نورافکن و دانیال اسماعیلی‌فر نیز در دو پست دفاع چپ و راست خواهیم بود و بازی های فشرده این دو بازیکن همچنان ادامه خواهد داشت.

سه هافبک میانی سپاهان در غیاب کریمی احتمالا دراین مسابقه با مسعود ریگی، جلال علی محمدی و سروش رفیعی شکل خواهد گرفت.

یکی از چالش های سپاهان در لیگ بیست و یکم حضور یا عدم حضور همزمان سجاد شهباززاده و شهریار مغانلو بوده که در این مسابقه نیز همین چالش وجود خواهد داشت تا احتمالا محرم نویدکیا مجبور به انتخاب یکی از میان این دو بازیکن شود و محمدرضا حسینی و فرشاد احمدزاده به عنوان وینگرهای راست و چپ بازی کنند.

ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پیکان: 

رشید مظاهری – امید نورافکن، محمد نژادمهدی، عزت پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، جلال الدین علی محمدی، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی  و سجاد شهباززاده.