تیری آنری، اسطوره آرسنال، باشگاه قدیمی خود را به خاطر رفتارش با ویلیام سالیبا مورد انتقاد قرار داده است.

آنری: رفتار باشگاه آرسنال مایه خجالت است!
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، ویلیام سالیبا که در سال 2019 از سنت اتین به آرسنال پیوست، در سال های اخیر و به صورت قرضی در تیم هایی چون سنت اتین، نیس و حالا مارسی بازی کرده و هنوز فرصت درخشش در ترکیب توپچی ها به دست نیاورده است. حالا تیری آنری که به تمجید از عملکرد ویلیام سالیبا در ترکیب مارسی پرداخته و مدعی شد ارسنال رفتار مناسبی با این مدافع فرانسوی و 21 ساله نداشته است.

تیری آنری گفت: "واقعا مایه خجالت است که در مورد اتفاقاتی که در آرسنال رخ داد صحبت کنیم. در یک مقطع حتی به ویلیام سالیبا اجازه اشتباه کردن هم ندادند و او حتی فرصت رقابت برای جایگاه خود در ترکیب تیم را پیدا نکرد. حالا بیایید در مورد عملکرد این بازیکن صحبت کنیم و سبک بازی او در مارسی فوق العاده است. پاداش این درخشش نیز دعوت شدن به اردوی تیم ملی فرانسه بود. 

حالا ویلیام سالیبا به آرسنال تعلق دارد و نمی دانم سرنوشت او در نهایت به کجا ختم خواهد شد. ویلیام سالیبا در مورد این رفتار هیچ صحبتی نکرد و ما می دانیم که این شرایط برایش دشوار است. اما در هر صورت من شخصا می دانم که او به راحتی می توانست در گروه بازیکنان آرسنال قرار بگیرد.

دوست دارم در آینده او را در چه تیمی ببینم؟ در یک مقطع پول زیادی روی این بازیکن سرمایه‌گذاری شد، اما او هنوز پیراهن آرسنال را نپوشیده است. به نظر من حیف است و ویلیام سالیبا حداقل باید شانس حداقل محدودی برای موفقیت در لباس آرسنال داشته باشد. البته او همچنان به آرسنال تعلق دارد، بنابراین من دوست دارم او را در این تیم ببینم تا متوجه شوم آیا استعداد بازی در لیگ برتر را دارد یا خیر."